Skip to main content

Ik kan mijn mobiele abonnement gaan verlangen bij KPN, prima mooi we gaan kijken wat er mogelijke is. Ik heb wat gevonden bij KPN een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB met abonnement. Nou het abonnement is als volgt, het ultimate abonnement dus onbeperkt internet / bellen / sms dit bedraagt 27,50 euro prima dit omdat we al klant bij KPN zijn met een mobiel abonnement / internet / tv heel de zooi. Dus 7,50 euro korting. Dan komen we bij de bijbetaling van het toestel, ik wil maximaal maar rond de 7 a 8 euro bijbetalen per maand voor mijn toestel zodat en mijn abonnement niet te duur is en ik ook geen BKR registratie heb. Bij KPN zelf moet ik dan als ik 7 euro per maand bijbetaal 992,83 euro betalen eenmalig of als ik 8 euro per maand bijbetaal 968,83 euro betalen eenmalig. Terwijl dit bij een neven partijen veel lager licht als ik zou verlengen dan zit tussen de 905 a 936 euro aan bijbetaling en ik krijg ook gewoon die Google Nest Hub (2e Gen) er bij. Dan tot slot als ik een volledig nieuw nummer zou nemen dan is het verschil met KPN helemaal bizar groot dan zit er gewoon weg bijna 100 tot 150 euro verschil tussen wat te gek voor woorden is. Ben ik hier dan al die jaren al zo lang een trouwe klant voor ??? Ik hoef dat Google ding niet want ik heb geen idee wat ik er mee moet geef mij liever dan maar 99 euro korting want dat kost dat ding namelijk. Ik zie dit liever terug als een korting op mijn toestel kosten. En dan je bent al zo veel jaar klant dan verwacht je toch ook wel eens een beetje medewerking van uit KPN maar nee hoor dat kan ik niet veranderen meneer nee dat is niet mogelijk, nee je moet eens eerlijk zijn als provider en toegeven dat al die hogeheren met hun puntschoenen lekker de zakken willen blijven vullen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @jeftro ,

Om te beginnen : Verlengen is niet verplicht. Je kunt ook gewoon jouw oude abonnement ongewijzigd voortzetten. 

 

Wil je wel verlengen? Dat kan ook op basis van sim-only. 

Je koopt dan gewoon ergens anders jouw gewenste toestel en schuift daar dan jouw simkaartje in. Als je het gewenste toestel elders goedkoper kunt kopen, dan zou ik dat zeker doen.  

 

Kortom : Je bent niet verplicht om een nieuw toestel bij KPN te kopen. 


Verlengen hoeft niet op de datum dat het moet, wacht tot een ander aantrekkelijker tijdstip of aanbieding.

Kijk eens bij al die aanbieders wat dat toestel bij hun kost bij verlengen van jouw KPN abonnement.

En kijk dan eens wat zo'n ding los kost. En kun je wachten tot Black Friday/deals?

Heb je de mogelijkheid om over de grens te kijken? De prijs voor mijn toestel is nooit zo laag geweest als met Black Friday weken in het buitenland. Zelfs een tank benzine heb je er dan vaak nog uit.

Â