Skip to main content
Beantwoord

hoog mb gebruik

  • March 24, 2020
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Dag 

sins wij over zijn gekomen van Telfort na kpn heb ik ineens bijna dubbel verbruik aan mb s kunnen jullie mij uitleggen hoe dat kan ik ben in 4 jaar tijd naar 10 dubbel verbruik gegaan en ik kijk geen tv of niks 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @speer81 en welkom op het forum! We registreren naar mijn weten geen spook MB's, dus dit verbruik moet ergens vandaan komen. Wel handig om te weten waar vandaan, hiervoor kun je het verbruik dat je toestel registreert raadplegen. Wegens privacyredenen kunnen wij namelijk niet inzien waar je de MB's aan verbruikt, je telefoon zelf houdt dit wel bij. Op deze pagina kun je vinden hoe je het verbruik opvraagt. Kijk ook goed over welke periode dit gaat. Als je de periode nooit gereset hebt zal hij het verbruik over een erg lange periode laten zien. Reset de periode dan, en kijk vanaf dan elke dag of elke week welke apps veel data gebruiken. Daarnaast kun je op deze pagina nog een hoop tips vinden over hoe je het dataverbruik vermindert. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Hoi @speer81 en welkom op het forum! We registreren naar mijn weten geen spook MB's, dus dit verbruik moet ergens vandaan komen. Wel handig om te weten waar vandaan, hiervoor kun je het verbruik dat je toestel registreert raadplegen. Wegens privacyredenen kunnen wij namelijk niet inzien waar je de MB's aan verbruikt, je telefoon zelf houdt dit wel bij. Op deze pagina kun je vinden hoe je het verbruik opvraagt. Kijk ook goed over welke periode dit gaat. Als je de periode nooit gereset hebt zal hij het verbruik over een erg lange periode laten zien. Reset de periode dan, en kijk vanaf dan elke dag of elke week welke apps veel data gebruiken. Daarnaast kun je op deze pagina nog een hoop tips vinden over hoe je het dataverbruik vermindert. :slight_smile: