Skip to main content

Waarom kan ik geen hotspot instellen sinds ik over ben van Telfort naar KPN.?

 

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Welkom @Dirk Aarsen 

Kan ik met een oud Telfort-abonnement gebruik maken van KPN Wifi Fon Hotspots?

Nee. Als je mobiele abonnement door ons is overgezet van Telfort naar KPN, blijf je wel profiteren van de Telfortvoordelen. Bijvoorbeeld MB's meenemen.

Wil je wel gebruik maken van Hotspots? Dan kan je verlengen naar KPN Hussel.

Bron


Bericht net aangepast naar juiste info.


Hoi @Dirk Aarsen, welkom op het KPN forum. Oud-Telfort abonnementen kunnen inderdaad geen gebruik maken van de KPN Wifi Fon Hotspots zoals Tycha al noemt. Is dat ook de hotspot die je probeert te gebruiken?

Of probeer je jouw toestel in te stellen als een hotspot zodat je er met een ander apparaat mee kunt verbinden? Dat zou nog wel gewoon moeten kunnen, daar is niets aan veranderd. Zou je kunnen toelichten wat voor hotspot je precies bedoelt en wat er precies niet lukt? We horen het graag van je.


Nee @Jasper het ging inderdaad alleen over kpn hotspot. Toestel instellen als hotspot is geen probleem. Bedankt voor de reactie


Graag gedaan @Dirk Aarsen, dat is helaas dus niet mogelijk. Je kunt overwegen om het abonnement te verlengen (als het te verlengen is) naar een KPN abonnement, dan wordt het wel mogelijk. Als je dat doet zullen de Telfort voordelen die je nu nog hebt, zoals het meenemen van belminuten en MB's, niet meer mogelijk zijn. Als je daar waarde aan hecht kan je het beter houden zoals het is.