Skip to main content

Heel raar, ik heb precies hetzelfde probleem. Kwam van Vodafone, daar geen probleem met hotspot maken. Nu bij KPN doet alles ineens raar. Tot op de letter hetzelfde probleem dus (alleen heb ik nog geen tijd gehad om de klantenservice te bellen).

Heb je een oplossing gevonden uiteindelijk?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @Fnbr en welkom op het forum! Wat gebeurt er bij jou precies wanneer je een hotspot aan probeert te zetten op je toestel? Kun je ook vertellen welk merk en type toestel je gebruikt en of je het toestel al herstart hebt sinds de hotspot problemen spelen? Ik hoor het graag! 


Naar het zich laat aanzien is het probleem nu opgelost, maar zonder duidelijk aanwijsbare reden.

 

Wat er gebeurde was dit:
ik had uiteraard de telefoon (iphone 😎 opnieuw opgestart etc.
in het instellingen-scherm was geen titel ‘persoonlijke hotspot’ zichtbaar
bij het selecteren van 'mobiel netwerk’ stond de persoonlijke hotspot er vervolgens wel tussen, maar werkte deze lang niet. Erop klikken gaf de boodschap 'neem contact op met KPN NL’

Dit ontstond bij de overstap van Vodafone naar KPN en duurde nog tot een paar dagen nadat mijn overstap (en nummerbehoud) officieel al waren geregeld.

Ik vind het sowieso raar dat het maken van een hotspot blijkbaar op afstand beïnvloed kan worden (al was dat hier vast niet expres zo gedaan) door de provider. Ook wel raar dat er een paar dagen overheen gingen en ik vervolgens wel een oplossing heb gekregen, maar niet weet wanneer, waarom of door toedoen van wie.


Goed om te horen dat het probleem opgelost is, Fnbr. Ik heb er geen verklaring voor, wellicht dat er toch nog wat in de systemen afgerond moest worden rondom het activeren van je abonnement voor dit kon werken.


Reageer