Ik had eerst een Iphone 11, waar ik mijn hospot op gebruikte met mijn laptop. Deze werkte toen prima. Helaas was deze telefoon gestolen, dus heb ik nu een nieuwe telefoon, een Iphone 13. Ik probeerde dezelfde laptop te verbinden met de hotspot op deze telefoon, op dezelfde manier hoe ik dat normaal ook deed, alleen werkt het nu niet meer. Hij geeft wel aan dat mijn laptop verbonden is met mijn Iphones hotspot, maar staat er dat er geen wifi is. Ik heb ook geprobeerd een andere laptop (nieuwe) te verbinden met mijn hotspot om te kijken of hij het dan wel zou doen, maar deze laptop gaf hetzelfde aan. Ik heb geprobeerd een antwoord te vinden onder al bestaande community berichten, maar kon hier niet iets vinden wat gelijk was aan mijn situatie. Weet iemand misschien wat het probleem is? Ik heb de hotspot functie namelijk wel nodig.
Beantwoord
Hotspot op laptop werkt niet sinds overstap op iPhone 13
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi ​
Dat is vind ik een lastige. De hotspot is een functie van je telefoon. Als KPN hebben we daar niet veel mee te maken. We leveren het mobiele signaal.
Wat misschien nog een verschil kan maken is ipv6 uitzetten op de telefoon.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.