Skip to main content
Vraag

Hou ik mijn huidige extra MB's als ik een datapakker toevoeg?

• September 8, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Behoud ik mijn huidige contractvoordelen van extra MBs bij mijn abonnement als ik een datapakker toevoeg? Ik heb momenteel 2 extra bundels maandelijks die ik krijg bovenop mijn 10gb data, twee bundels waarvan een 20gb en een 30gb extra. 

ik wil dus zeker weten dat dit niet toch als contractwijziging wordt gezien / verwerkt waarbij ik bestaande voordelen kwijtraak

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 8, 2026

Hallo ​@Milou_G ,

In de voorwaarden staat dat het abonnement verder niet wijzigt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2026

Dank 

Hallo ​@Milou_G ,

In de voorwaarden staat dat het abonnement verder niet wijzigt.

Dank voor je reactie. Ik dacht idd dat dit het geval is maar wilde het graag zeker weten gezien mijn huidige voordelen.

Waar ik nu zojuist achter kom, is dat de datapakker helaas wel wordt verwerkt volgens dezelfde dag in de maand dat je andere bundels vernieuwen. Dat is wellicht logisch, maar ik had juist gelezen dat dit los van elkaar zou zijn op de website en ik sloot het juist nu af omdat ik aan het einde van de huidige maand wat data te kort kwam.. maar nu heb ik enkel de datapakkerbundel voor 1 dag of 2 dagen bijgeteld gekregen voor de huidige maand.

Het lijkt er op dat de informatie die ik erover las oude info is die niet is aangepast op de website nadat KPN hierin wijzigingen heeft aangebracht onlangs.

nogmaals bedankt voor je reactie zojuist in ieder geval