Skip to main content

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, ook met een Huawei mate 20.

Ik heb de KPN router al gereset. Ook diverse handelingen op de telefoon. Nog niet terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar dat wil ik echt alleen in uiterst geval doen. Energie instellingen staan “normaal”. Is ook als de telefoon gewoon aanstaan en gebruikt (dus spontaan). Ik krijg dan een melding “netwerk geweigerd” o.i.d.

Het heeft altijd gewerkt. Het enige wat onlangs is veranderd is dat er wifi versterkers van KPN tussen zijn gezet.

Wie weet hoe dit op te lossen? Alvast bedankt

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Wendygr, welkom op het forum! Ik heb hier zo snel niet echt een verklaring voor. Zou je eens een screenshot kunnen maken van deze melding? Heb je dit ook als je je wifiversterkers uitzet?(om te testen)


@Wendygr is het je nog gelukt op je wifi te komen met je Huawei?


Hallo, het is helaas nog niet gelukt. Ik heb de WiFi versterkers uitgezet, maar dat heeft niet geholpen. Bijgaand ook de foutmelding


Ik lees in dit topic volgens mij een zelfde probleem, hier was de volgende oplossing voor: 

 

  

Bedankt voor je snelle reactie. Bij ons lijkt alles prima in orde te zijn. Ik ben even benieuwd om wat voor type tablet het gaat? Kan het gaan om een Huawei apparaat? Het lijkt erop dat de 4G de wifi overruled. Om dit te omzeilen zou je het volgende kunnen proberen: 

  1. Mobiele data uitzetten
  2. wifi uitzetten
  3. Vliegtuigmodus aanzetten
  4. Wifi aanzetten en verbinden
  5. Vliegtuigmodus uitzetten

Ik hoor graag van je!

 


het is een huawei mate 20 lite.

Maar het lijkt nu alweer een paar dagen goed te gaan, dus hopelijk is er ergens iets gebeurd, waardoor het nu wel goed gaan. Mocht het toch weer misgaan, dan laat ik het weten. Bedankt voor de hulp!