Skip to main content
Op dit moment betaal ik €25,- voor 3 GB (SIMOnly). Nu zie ik op de website dat je een abonnement hebt van 5 GB voor €25,- maar ik kan mijn huidige abonnement niet omzetten. Ik kan dit abonnement pas afsluiten zodra mijn contract afloopt, maart 2020.



Hoezo is het onmogelijk om mijn huidige abonnement te wijzigen naar een nieuw abonnement waar de kosten hetzelfde zijn. Als ik dit wil doen moet ik een afkoopsom betalen?



Ik wil hier meer duidelijkheid over krijgen omdat ik op dit moment door jullie wordt opgelicht...
Ja zo werkt dat met een contract. Dat sluit je af voor een bepaalde periode, en in die tijd is het niet te wijzigen. Niets bijzonders aan.



En je word helemaal niet opgelicht. De prijzen voor de contracten die nu worden afgesloten zijn gewoon veranderd. Maar dat is iets waar u nu niets mee van doen heeft.



Zo werkt het bij andere providers ook hoor. En ook bijv. bij een energiemaatschappij waar je bijv. een 3jarig contract afsluit.
Hoi @Suus111. Welkom op het KPN Forum! Het is helaas niet mogelijk om het abonnement te wijzigen naar onze nieuwe abonnementen zolang het huidige contract nog niet verlopen is, zoals Nick83 eigenlijk al aangeeft. Wanneer het huidige contract verlopen is, kan je het abonnement verlengen en kiezen voor de nieuwste abonnementen Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je.
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer