Skip to main content

hi kp, ik heb alle tel. nrs. toegevoegd aan mijn kpn (zowel prepaid als abonnement). het lukt mij echter niet om "een huishouden te starten". zou jij hierbij kunnen helpen ajb? ik wil graag mb's delen met zoveel mogelijk mobiele nummers binnen mijn gezin. bij voorbaat dank, tijs

Welkom @thwn 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

Is dat het geval?

Zie ook Telfort mobiel wordt KPN


sommige accounts zijn kpn en sommige accounts ex-telfort


Zie ook Telfort mobiel wordt KPN


Kun je je gegevens ook invullen in je profiel? 

Dan kan een moderator het voor je na kijken 😀

Zonder de ex Telfort nummers, want daar gaat het niet bij

 


Hey @thwn, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt. Klopt helemaal wat Tycha zegt, voor ex-Telfort klanten is het niet mogelijk om MB's te delen. Voor alle KPN abonnementen op hetzelfde adres aangemeld, kun je wel MB's delen 🙂 Lukt dat wel?  


Bedankt voor de antwoorden, zal aan ex-telfort liggen.


Goedemorgen, @thwn. Dat verklaart dan een hoop. Oud-telfortnummers kunnen geen MB's delen met KPN aansluitingen, helaas. Het oude Telfort nummer heeft nog steeds dezelfde voorwaarden als voor de omzetting. Zo profiteer je nu nog van de Telfort voordelen. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand

MB's delen is wel mogelijk als je nu of straks het abonnement overzet naar een nieuw KPN-abonnement. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden, en krijg je de voordelen die KPN biedt. Zoals onderling MB's delen. Meer informatie vind je op: Telfort mobiel wordt KPN

 Mocht het voor jullie beter uitkomen om MB's onderling te kunnen delen? Dan adviseer ik je om het nummer over te zetten naar KPN :)


We zijn mooi genaaid door kpn .

ex Telfort klanten wat een onzin heb ik daar om gevraagd dan weer typisch een voorbeeld dat kpn dus gewoon lomp is.

en de reden dat ik kpn thuis er al uit gegooid heb want de de klantenservice van kpn is bar slecht.


En als je dan je nummer overzet ben je al voordelen kwijt geen dubbele mbs en rest me meenemen  ook niet meertjonge wat een kpn voordeel zeg 

beter zeg je KPN NADEEL 


Hallo @Erwinner, welkom op de KPN community. Uit je bericht lees ik enige teleurstelling, ik kan alleen nog niet de vinger leggen op wat er precies bij je misgaat. Wel kan ik je uitleg geven over de voordelen van KPN (Compleet en Hussel). Het idee is simpel, wanneer je meerdere diensten bij ons combineert: Internet, Mobiel, TV en Entertainment krijg je extra voordeel. Zoals bijvoorbeeld MB's onderling delen en korting op je mobiele abonnement. En een extra korting op een van de entertainmentdiensten: Spotify, Netflix of ESPN. Meer informatie vind je op: KPN voordeel: Hussel

Heb je nog vragen? Geef dan in je antwoord een korte omschrijving wat er ontbreekt en/of wat er misgaat. We helpen je graag :)

Â