Skip to main content

Goededag,

 

ik heb een paar vraagjes wat zowel mobiel als tv/internet aangaat.

 

Zou de btw in mijn mobiele rekeningoverzicht aangezet kunnen worden?

 

Ik overweeg een iPhone 12 pro 256gb aan te schaffen en zie dat ik toch wat euros voordeel heb als ik dat doe met een verlenging van het abonnement dan dat ik deze los in de winkel aanschaf. Ik heb nu een sim only en wil de maandkosten blijvend laag houden en het toestel bedrag dan ook in één keer voldoen. Nu heb ik echter een ouder abonnement i.c.m. een ouder tv/internet abonnement. Begrijp ik het goed dat als ik één van de 2 wijzig ( in dit geval dus mobiel ) het hele kpn compleet verhaal vervalt en ik bij beide contracten een hussel vorm moet afsluiten?

 

Het is een redelijk gepuzzel maar ik heb nu een 15gb (30gb kpn compleet) met onbeperkt bellen voor €27,38.

Als dit omgezet wordt naar onbeperkte data en bellen i.c.m. een internet/tv contract wordt dit €27,50?

 

Thuis heb ik glasvezel 100/100 (200/200 actie zolang dit contract loopt) tv 4k met 2 decoders (incl. Plus pakket kpn compleet)voor €79,37.

Als dit omgezet wordt naar glasvezel 200/200 1tv decoder (ipv 2) 4k, opnemen en het pluspakket betaal ik €69,48 per maand?

 

Dan zou ik dus alles bij elkaar iets goedkoper uit zijn dan nu? Ik vraag dit eigenlijk omdat ik zo vaak iets voorbij zie komen dat mensen 1 contract wijzigen waarmee compleet vervalt en ze duurder uit bleken te zijn met hussel dan met compleet en ik mij dus afvraag of ik iets over het hoofd zie?

 

Als laatste, behoud ik de huidige hardware (modem en decoder) bij deze wijzigingen of moet dit vervangen worden voor nieuwe hardware? (Voor mij niet nodig, het werkt prima zo)

 

Met vriendelijke groet Roel

@RoelW Welkom op het forum. 

Ik heb het voor je gecontroleerd en de prijzen die je noemt zijn inderdaad juist. Voor zover ik kan zien zie je inderdaad niets over het hoofd. 

Op het moment dat je met bijvoorbeeld je mobiele abonnement zou switchen naar Hussel dan zouden de compleet voordelen van het mobiele abonnement vervallen.

De voordelen van je vaste diensten wijzigen dan echter niet. Bij een eventuele wijziging behoud je inderdaad de huidige apparatuur. 


Hoi Rutger,

bedankt voor je antwoord.

Zou je ook nog even de btw vermelding op mijn facturen aan willen zetten?

 

 


@RoelW Graag gedaan natuurlijk! 

Ik heb op de mobiele facturen btw aangezet, op de vaste facturen stond dit al aan!