Skip to main content

Hoooi iedereen,

Ik heb een afbeelding toegevoegd. 

Dit is de dekkingskaart, maar ik snap niet hoe je hem moet lezen.

Heb je als je naar de afbeelding kijkt in dit gebied geen bereik of wel?

 

Onze zoon moet begin dit jaar onverwachts naar een instelling verhuizen, omdat het voor ons en hem fysiek niet meer gaat.

Nou is hij bezorgd dat hij daar geen bereik en internet meer zal hebben en raakt al in paniek bij het idee dat hij ons niet kan bellen of zien.

 

Mocht het zo zijn dat hij in dit gebied geen bereik of internet heeft wat raden jullie aan dat wij kunnen doen?

Alvast ongelofelijk bedankt!

 

Hi @Yhoooi en bedankt voor je bericht! We hebben het erg druk, daardoor reageer ik later op je bericht dan gewenst. Dit lijkt mij een lastig! Hopelijk kunnen jullie snel wennen aan de nieuwe situatie. Als ik de afbeelding zo bekijk, trek ik de conclusie dat er geen 4Gbedekking is; alleen bij het groene vlekje links bovenin. Hoe is de bedekking als je selecteert op 3G of 2G?
Stel dat de mobiele bedekking slecht is, is mobiel bellen via Wifi een mooie oplossing. Je leest er meer over in dit artikel. Let er goed op, dat je zoon een toestel nodig heeft, wat geschikt is voor bellen via Wifi.
Als je het fijn vindt, dat wij de bedekking controleren, laat je dan de postcode en huisnummer waar het over gaat, achter in jouw profiel? Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte toe!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hi @Yhoooi en bedankt voor je bericht! We hebben het erg druk, daardoor reageer ik later op je bericht dan gewenst. Dit lijkt mij een lastig! Hopelijk kunnen jullie snel wennen aan de nieuwe situatie. Als ik de afbeelding zo bekijk, trek ik de conclusie dat er geen 4Gbedekking is; alleen bij het groene vlekje links bovenin. Hoe is de bedekking als je selecteert op 3G of 2G?
Stel dat de mobiele bedekking slecht is, is mobiel bellen via Wifi een mooie oplossing. Je leest er meer over in dit artikel. Let er goed op, dat je zoon een toestel nodig heeft, wat geschikt is voor bellen via Wifi.
Als je het fijn vindt, dat wij de bedekking controleren, laat je dan de postcode en huisnummer waar het over gaat, achter in jouw profiel? Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte toe!

 

Met 3G of 2G is er helemaal niets. 🥺

Dank u wel.