Skip to main content

Beste, 

 

ik heb vandaag voor de 4de keer contact met jullie opgenomen ivm vertraagd / geen internet op de Iphone 11. Eerste contact moment is geweest 05-08. Er zou gewerkt worden aan de oplossing echter tot op heden niets over gehoord. Iedere keer krijg ik te horen ‘we kunnen u niet van een update voorzien’ en ‘we zullen een nieuwe ticket in het systeem zetten’. Dit is als klant zijnde niet meer acceptabel na twee maanden problemen.

 

Daarom zou ik graag concreet horen wat de oplossing is en in welke manier ik gecompenseerd ga worden als klant. 

 

Daarnaast mijn advies om in het vervolg klanten pro-actief te informeren over klachten in jullie systeem. Dit voorkomt enorme frustratie. 

 

Rick 

Beste, 

 

ik heb vandaag voor de 4de keer contact met jullie opgenomen ivm vertraagd / geen internet op de Iphone 11. Eerste contact moment is geweest 05-08. Er zou gewerkt worden aan de oplossing echter tot op heden niets over gehoord. Iedere keer krijg ik te horen ‘we kunnen u niet van een update voorzien’ en ‘we zullen een nieuwe ticket in het systeem zetten’. Dit is als klant zijnde niet meer acceptabel na twee maanden problemen.

 

Daarom zou ik graag concreet horen wat de oplossing is en in welke manier ik gecompenseerd ga worden als klant. 

 

Daarnaast mijn advies om in het vervolg klanten pro-actief te informeren over klachten in jullie systeem. Dit voorkomt enorme frustratie. 

 

Rick 

Ik ben bang dat je geen extra hulp kan verwachten van de moderators hier, aangezien je al een ticket open hebt staan.

KPN blijft vaag over dit probleem, ondanks dat er al meerdere keren over is gesproken in de media.

Het probleem is eigenlijk al sinds eind mei bekend en ze kunnen het technisch niet oplossen. Daarom worden mensen, langzaam, gebeld om hun iPhone 11 op te sturen. Deze wordt dan gecheckt door Reconext/Teleplan en, wanneer er geen defecten zijn gevonden, omgewisseld voor een iPhone 13. Maar omdat het om duizenden mensen gaat, duurt het héél lang.

KPN medewerkers zullen je amper extra info geven. De interne communicatie is erg belabberd en ze kunnen of mogen daadwerkelijk niks doen. Mensen zitten hier al vier maanden in deze puinzooi en horen telkens dat KPN niks voor ze kan betekenen. 


Beste @Rickkkk, welkom! Heel rot dat dit allemaal zo lang moet duren, mijn excuses hiervoor! Als er al een ticket loopt, dan heeft een nieuw ticket geen zin. Jouw eerste ticket wordt zeker in behandeling genomen, alleen duurt dat inderdaad erg lang momenteel. Ik zal er niet omheen draaien, fraai is het niet. Wel zou jij elke twee weken een sms moeten ontvangen, gebeurt dat nu niet? In dat geval zou ik je toch adviseren om opnieuw telefonisch contact met ons op te nemen. 

Hoewel ik me voor kan stellen, dat je graag antwoorden wilt, kan ik je daar niet van voorzien. Er zal naar aanleiding van je ticket contact met jou opgenomen worden. Voor iedereen wordt een passende oplossing aangeboden. Ik moet je helaas nog iets van je geduld vragen, al snap ik dat daar heel weinig van over is. 


Reageer