Skip to main content

Hey allen,

 

ik ben nieuw op het forum en mij werd geadviseerd naar het forum te gaan voor antwoorden die ik nergens krijg via de telefoon.

ik heb namelijk een schadeclaim lopen bij chubb voor mijn iPhone 13 sinds 28 juli en ik wordt daar van het kastje naar de muur gestuurd over lopende onderzoeken/IT problemen ik moet maar blijven wachten. Nu heb ik al klachtenbrieven gestuurd en dagelijks gebeld maar ik kom helemaal niks verder. En sinds vandaag met kpn aan het bellen maar die kunnen ook niks doen en wimpelen mij ook af naar afdelingen die er niks aan kunnen doen.

is er iemand die mij kan helpen of zeggen dat dit normaal is als gang van zaken?

dit ben ik niet gewend van kpn

Alvast bedankt 

 

gr Harm 

@Harm van der Lee Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je al sinds 28 juli een claim hebt lopen bij Chubb. 

En ook dat je gehoord hebt dat je hier antwoorden kunt krijgen die je nergens anders kunt krijgen. 

Op het forum helpen klanten elkaar, en als dat niet lukt springt een KPN moderator bij.

Doordat er veel klanten bij elkaar komen is er veel kennis op het forum. Waardoor je in situaties over bijvoorbeeld je thuisnetwerk inderdaad meer antwoorden kunt vinden. 

Het is alleen niet zo dat bij bijvoorbeeld jouw situatie wij meer mogelijkheden hebben. 

 

Omdat de claim bij Chubb loopt moet ik je ook verwijzen naar hen. Je kunt contact met hen opnemen via 0800 2255 223.

Wat ik wel kan vertellen is dat het niet de normale gang van zaken is. 

Bij het uitblijven van een goede afhandeling zou ik je willen adviseren een klacht bij Chubb in te dienen.