Skip to main content
Beantwoord

Hussel en 4K

  • January 2, 2020
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Jamina51
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds kort een hussel abonnement met 4K, Maar sinds het geactiveerd is,  is het geluid van mijn tv ineens een stuk zachter als voorheen en is mijn beeld af en toe zwart (heel kort) en dan is het geluid ook even weg. Ook is het beeld en het geluid af en toe niet synchroon. Ik heb hem gewoon rechtstreeks met een draad op mijn modem.( Een V8)

Ik hoop dat daar een oplossing voor is en dat ik geen spijt krijg van mijn switch naar Hussel.

Op mijn slaapkamer heb ik hem met een DVS, maar daar is gewoon niet naar te kijken, zo slecht. Dus dat zal ik wel moeten veranderen. Maar met mijn HD kastje heb ik dat probleem nooit gehad. Dat werkte altijd perfect.

Beste antwoord door Alex van KPN

Dat is niet erg. Wacht het dan even af en reset het wanneer het weer gebeurt. Je weet me hier in ieder geval te vinden mocht het nodig zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 3, 2020

Hoi Jamina, welkom op het forum.

De overstap naar Hussel heeft niets met het signaal te maken. Als ik het goed begrijp heb je problemen met beide ontvangers. Zou je de Experiabox eens willen resetten? De V8 is ook een redelijk oud modem. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daar ook graag naar. 


Jamina51
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 7, 2020

Ik zie dat ik op 2 plekken op het forum sta. Misschien heb ik zelf iets fout gedaan. Ik heb mijn profiel inmiddels aangepast.

Op dit moment gaat het tv kijken redelijk goed. (geen zwarte beelden meer)

Dus heb ik het resetten maar even uitgesteld. Mijn tweede ontvanger zit met een DVS, en die heb ik via de KPN website geüpdate, en nu kan ik daar ook normaal tv kijken.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2020

Dat is niet erg. Wacht het dan even af en reset het wanneer het weer gebeurt. Je weet me hier in ieder geval te vinden mocht het nodig zijn. 


Jamina51
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 29, 2020

Mijn vaste telefoon doet de laatste tijd ook raar. Mijn gesprek valt zomaar weg en dan moet ik weer opnieuw bellen, en dan licht er een berichtje op: “Zoekt basis.”  Soms verschillende malen achter elkaar en hij kraakt ook af en toe vreselijk.

Kan dat ook aan het modem liggen? ik zou wel graag alles willen proberen voor ik een nieuwe telefoon aanschaf. Ik heb hem al een keer gereset (het modem)

Mijn tv is de laatste tijd redelijk goed. Alleen met opnames afspelen heb ik wel af en toe haperende beelden, en dan moet ik het modem weer opnieuw opstarten, en daarna gaat het weer voor een tijdje goed. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 29, 2020

Hi Jamina, ik schat in dat dit niet aan je modem ligt. De melding 'Zoekt basis’ betekent dat de handset geen verbinding heeft met het hoofdstation, daar is het naar op zoek. Begin eerst met het resetten van je hoofdstation en eventueel ook de handset.