Skip to main content

Goedemiddag. Ik heb in MijnKPN staan dat ik 5 euro hussel korting krijg waardoor maand bedrag 23,50 euro is. Factuur staat nu 28,50 euro. Hoe kan dat? Welk bedrag wordt deze maand geïncasseerd?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @markkniv 

Welkom op het Forum van KPN. Wat jammer dat er wat onduidelijkheid is over je maandbedrag en de Husselkorting. Je kan ervan uitgaan dat het totaalbedrag dat je op je factuur ziet staan, geïncasseerd zal worden. Een mogelijke verklaring waarom je in MijnKPN een ander bedrag ziet staan, kan zijn dat de Husselkorting pas kortgeleden actief is geworden, en daarom nog niet op je factuur is meegenomen. Zonder verdere gegevens, is dit echter gissen voor mij. Als je wilt dat ik het voor je nakijk, vul dan gerust even je verdere gegevens in op je Forumprofiel. Graag in het veld “persoonlijke opmerkingen” ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN vermelden. Natuurlijk mag je ons ook gratis bellen via 0800-0402, dan heb je direct een antwoord. 


Ik heb een aantal gegevens ingevuld. Kan je hiermee mijn vraag beantwoorden?


Bedankt voor het invullen van je gegevens, @markkniv. Ik heb dit voor je nagekeken, en ik zie dat jouw Husselkorting vanaf 1 augustus actief is. Daardoor is deze korting nog net niet meegenomen op de mobiele factuur van augustus. Maar geen zorgen: op je volgende reguliere factuur (van september) zal de Husselkorting met terugwerkende kracht tot 1 augustus worden verrekend. Mijn advies is dus om even de factuur van september af te wachten. Mocht je daarop toch nog iets zien wat volgens jou niet klopt, meld het dan gerust! :slight_smile:


Reageer