Skip to main content

Goedemorgen, 

Het viel mij op dat mijn telefoonrekening opeens 15 euro duurder is dan normaal. Ik zag in de laatste factuur dat de Hussel Mobiel Korting (7,50) is toegerekend ipv er af gegaan? Verder zijn er geen extra kosten gemaakt buiten mijn abonnement. 

Zie ik iets over het hoofd, of is er wat mis gegaan? Bedankt alvast voor de hulp!

Hoi @marijkes, welkom op het forum!
Dat klinkt inderdaad alsof er iets veranderd is waardoor de KPN Hussel korting is komen te vervallen. Heb je hierover ook bericht gehad de afgelopen maanden?
Ik kijk anders graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi! 

 

Bedankt voor de reactie! Ik heb mijn profiel aangevuld!


Bedankt voor je gegevens @marijkes, dit 06-nummer heb ik op een heel ander adres staan. Op het adres van het mobiele abonnement zie ik ook geen andere producten van KPN.
Als alleen het mobiele abonnement nog verhuisd moet worden kun je via je MijnKPN je adres wijzigen (ook je factuuradres) en je opnieuw aanmelden voor de husselkorting via deze pagina.

Als er iets anders niet goed staat of gewijzigd moet worden of het lukt je niet om het adres van je mobiele abonnement te wijzigen kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402.