Skip to main content

Hallo,

kan ik een simonly nemen en later mijn nummer overzetten ?

heb nu  hussel internet en tv  en wil daar mobiel simonly aan toevoegen om zo de korting te krijgen op mobiel en het pluspakket of spotify

Hi @R.V.D.L, Welkom hier op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. 

Als ik je goed begrijp wil je een mobiel abonnement afsluiten met een nieuw nummer en later (bijvoorbeeld 2 maanden) een nummer over laten zetten van een andere provider, klopt dit? 
Wat is de reden dat je het nummer later wilt porteren? 

Antwoord op je vraag; JA, je kunt op een later tijdstip een nummer overzetten. 


Hoi.k wil nu al gebruik maken van de korting die ik bij mobiel en een extra zender pakket.zit met mobiel nog vast bij een andere provider.

Bij kpn sim only heb je nu 10+10 gb met 150 min voor een aantrekkelijke prijs. 


Aah dat klinkt als een prima plan dan! Je kunt de sim only via onze site of klantenservice bestellen (0800-0402). 
Vergeet niet om één maand voordat je contract afloopt het nummerbehoud verzoek aan ons door te geven. Je hebt namelijk één maand opzegtermijn. :hugging:


Al ik het snap dan kan nummerbehoud later aangevraagd worden op een simonly die eerder is aangeschaft?

Waar kan ik in de toekomst mijn nummerbehoud aanvragen?

Bedank alvast.


Dat begrijp je inderdaad correct, @R.V.D.L:blush:  
Het is mogelijk om jouw nummer later op het simkaartje te laten zetten. Dit kun je aanvragen via de klantenservice (0800-0402), chat of hier. Wij regelen het dan voor je in het systeem. 
We hebben hiervoor het betreffende nummer en het klantnummer nodig. :nerd:


Duidelijk. Bedankt voor de hulp.


Reageer