Skip to main content

Beste,

 

Ik maak gebruik van het Hussel onbeperkt data abonnement en moet af en toe een 1GB toevoegen om snelheid te houden. Echter gisteren merkte ik dat deze optie niet meer in de APP en op de website beschikbaar zijn. En de GB toevoegen via een SMS ging ook niet, daar kreeg ik het volgende antwoord op terug: 'Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN’.

 

Kunt u me vertellen of deze optie tijdelijk is uitgeschakeld en wanneer hij terug komt of er iets anders aan de hand is?

Ik zie vanmorgen dat de optie weer terug is in de App. Zou hij dan misschien ook nog terug komen in de website :-)


:-) En ook op de website is de optie weer beschikbaar gekomen. Is er nog bekend wat er aan de hand was of was het gewoon onderhoud en een foutje bedankt?


Gisteren (25-03) omstreeks 22:50 uur is de storing weer terug. Het kan iets met onderhoud zijn of iets wat ik op de site heb gedaan. Onderhoud zouden jullie moeten na kunnen kijken.

 

Wat ik op de site deed zal ik hieronder toevoegen. Of ik dat afgelopen weekend ook deed weet ik niet meer.

 

Op de site deed ik de volgende stappen:

1) Inloggen op portaal
2) Klikken op producten, dan kiezen voor nummer (Hussel onbeperkt) Ik heb twee nummers in mijn profiel zitten.
3) Direct regelen -> Extra MB's en bundels bijkopen.
4) Extra 1 GB bundel voor 0 euro bijkopen, dit gaat helemaal goed. Ik ben op dit moment al door mijn 5 GB's voor deze dag heen en heb al eerder een paar GB's bijgekocht en dat ging ook goed.
5) Hierna onder 'Uw extra opties' klikken op Extra optie wijzigen of toevoegen klikken.

Dan lijkt er iets in het systeem gedaan te worden wat niet goed is. (Misschien is het in onderliggende database omdat ook via SMS en de APP dan geen GB’s meer toegevoegd kunnen worden)
De pagina om een extra optie toe te voegen wordt niet goed meer geladen. (Zie bijgevoegde plaatje)

 

8b4c922d-a7cf-4b43-874f-332011d7abf4.jpg

 

 

(De producten worden niet geladen)


En als dan ook onder direct regelen voor deze optie kies dan wordt ook hier ook niet meer de pagina goed geladen en kan ik geen GB's meer bijbestellen. En dat kan echt heel vervelend zijn als je midden in een film zit, die kijken met een snelheid van 10 kbs is echt niet meer te doen.

Ik hoop dat dit iets is en of jullie het kunnen vinden en herstellen? Van de week duurde het een paar dagen en toen leek het als vanzelf opgelost.
Maar het komt nu

dus ook weer terug.

Ik heb ook via een SMS en de app op de mobile geprobeerd een GB toe te voegen m,aar daar krijg ik ook dezefde error als van de week.
En op de SMS krijg ik als antwoord: Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

 

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en iets kunnen vinden.

 

Groet,

William.


Beste @William76, wat vreemd dit! Ik heb je gegevens er even bij gehaald en denk dat ik achter het probleem ben. De order met de aanvraag voor 1 GB blijft in het systeem hangen. Ik zie die van gisteravond wel staan, maar hij is nog niet uitgevoerd. Mijn collega's gaan hiermee aan de slag, ik verwacht straks al. Waarom dit gebeurt, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Trek vooral weer aan de bel als dat het geval is, dan ga ik de voorbeelden doorzetten om uit te laten zoeken. Mijn excuses voor het ongemak! 


Beste @Marcia_ , dank voor je berichtje. Mooi dat er naar gekeken wordt en dat in ieder geval het toevoegen van GB’s opgelost lijkt te kunnen worden.

 

Wat precies de oorzaak is durf ik ook niet te zeggen.

 

Groet,

William.


Met dat ik het bericht type zie ik dat de optie op de website in ieder geval weer werkt.

Dank.


Fijn! Bedankt dat je het even liet weten. Hopelijk komt het niet meer voor. Anders weet je ons te vinden!


We gaan het mee maken. Ik blijf voor de zekerheid voorlopig van de optie 'Uw extra opties' af.

 

Groeten en een fijne dag verder.


Beste,

 

Ik maak gebruik van het Hussel onbeperkt data abonnement en moet af en toe een 1GB toevoegen om snelheid te houden. Echter gisteren merkte ik dat deze optie niet meer in de APP en op de website beschikbaar zijn. En de GB toevoegen via een SMS ging ook niet, daar kreeg ik het volgende antwoord op terug: 'Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN’.

 

Kunt u me vertellen of deze optie tijdelijk is uitgeschakeld en wanneer hij terug komt of er iets anders aan de hand is?

 

Mijne heren cq dames,

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Wat ooit prima werkte is plotseling niet meer te gebruiken. Ik voegde altijd extra Gb's toe door van mijn onbeperkt mobiel abonnement (SAMSUNG A42 5G) Gb's zijn niet meer over te brengen naar mijn SAMSUNG tablet A7 lite. Standaard heeft mijn tablet een bundel van 1 Gb. Normaal vul ik dit aan met meestal 5 Gb van mijn onbeperkt mobiel abonnement naar mijn tablet. Met het volgende nummer : SAMSUNG tablet A7 lite. Mobiel Samsung A42 5G:

*Admin: mobiele nummers uit openbare post naar forumprofiel verplaatst .


Mijne heren cq dames,

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Wat ooit prima werkte is plotseling niet meer te gebruiken. Ik voegde altijd extra Gb's toe door van mijn onbeperkt mobiel abonnement (SAMSUNG A42 5G) Gb's zijn niet meer over te brengen naar mijn SAMSUNG tablet A7 lite. Standaard heeft mijn tablet een bundel van 1 Gb. Normaal vul ik dit aan met meestal 5 Gb van mijn onbeperkt mobiel abonnement naar mijn tablet. SAMSUNG tablet A7 lite. Maar naar mijn inziens is de fout opgetreden na uw update van de app. Ook het inzien van mijn facturen is niet meer mogelijk.

Mobiel Samsung A42 5G

Tablet Samsung A7 lite 


Ik weet nog steeds niet waar het aan lag, maar inmiddels is het probleem weer opgelost. Alles functioneert weer zoals  van ouds.