Skip to main content

Hallo,

De husselkorting van 7,50 euro is sinds mijn overstap van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel niet verwerkt, terwijl mij was beloofd dat deze gehandhaaft zou blijven.

Prijs van het abonnement zou 58,- euro zijn. Maar er is steeds 65,50 euro afgeschreven.

Ik heb hierover meerdere malen telefonisch contact gehad en het zou opgelost worden, maar op mijn facturen is de husselkorting steeds niet verrekend.

Kunnen jullie dit voor mij oplossen en het verschil retourneren?

Groeten,

Siham

Ik heb overigens al meerdere malen geprobeerd het product toe te voegen aan de voordelen, maar krijg steeds een foutmelding. In de winkel hebben ze het een paar weken geleden voor mij gedaan en toen gaf de medewerker aan dat het nu goed zou zijn. Helaas toch niet..


Ik heb net even gekeken bij de adresgegevens van zowel het mobiel- als internetproduct en ik zie dat bij het internetproduct de postcode mist. Ik heb geprobeerd dit te wijzigen, maar krijg ook een foutmelding van de KPN-site. Wellicht is dit de reden van de vertraging.. Kunnen jullie hier ook naar kijken?


Hoi @S. Loukili. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je inderdaad nog geen Husselkorting ontvangt op het nummer dat eindigt op 99. Ik heb zojuist dit nummer toegevoegd aan jouw KPN huishouden. Hussel Mobiel Korting (7,50 euro) is toegevoegd. :blush:


Dag @Vikash,

Dank voor je reactie en fijn dat het opgelost is! Ik heb net even in de app gekeken en zie dat ik wel aan het huishouden ben toegevoegd, maar bij voordelen zie ik alleen het delen van MB's terug. Kan het zijn dat het 24 uur duurt voor ik de husselkorting van 7,50 terugzie?

Kan ik er ook vanuit gaan dat de korting met terugwerkende kracht is ingegaan (m.i.v. mei 2020)?

Fijne dag!

Groeten,

Siham


Dank voor je reactie en fijn dat het opgelost is! Ik heb net even in de app gekeken en zie dat ik wel aan het huishouden ben toegevoegd, maar bij voordelen zie ik alleen het delen van MB's terug. Kan het zijn dat het 24 uur duurt voor ik de husselkorting van 7,50 terugzie?

Dat kan inderdaad even duren voordat alles verwerkt is.

Kan ik er ook vanuit gaan dat de korting met terugwerkende kracht is ingegaan (m.i.v. mei 2020)?

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!