Skip to main content

Goedemorgen KPN,

ik heb 3 mobiele nummers bij jullie.

Ik ben gisteren begonnen om de 2 abonnementen van de kinderen om te zetten naar Kids Sim. Dit ging helaas niet via de knop Verlengen, dan maar nummerbehoud via de website. So far so good.

Mijn dochter is omgezet (sms geeft aan verlengd??), maar mist nu de zogenaamde husselkorting in MijnKPN. Haar nummer eindigt op 6885. Waar is de husselkorting? Krijgt Kids Sim geen verdubbeling met Compleet?

Voor mijn zoon heb ik alleen een bevestiging ontvangen via de mail, geen sms en mail met contract. Je kunt tot 5 Kids Sims, dus wat gaat daar mis? Zijn nummer eindigt op 0851. Waar is zijn nieuwe 5G abonnement?

Toen was het ouderlijke nummer aan de beurt, die eindigt op 2572. Die kon wel normaal verlengd worden en de korting is zichtbaar. Verlenging per direct, maar 5G is niet zichtbaar… ook niet na uitzetten en opnieuw aanmelden. Mijn dochter heeft dit ook. Hoe kan dit?

 

Graag reactie op deze 4 vragen:

  1. Ontbrekende husselkorting
  2. Ontbrekende verdubbelaar
  3. Ontbrekend contract 0851
  4.  Geen 5G ondanks toezegging in contracten

mvg familie Wilbers

 

 

 

 

Abonnementen staan na telefonisch overleg goed. Abonnement van mijn dochter was om onverklaarbare redenen toch met nummerbehoud naar Kids Sim gegaan. Zoon krijgt nieuw nummer. Kortingen zijn ook verwerkt.

 

Alleen de 5g zien we nog niet in de schermen tevoorschijn komen. Zijn dat provider settings die nog door moeten komen?


De toestellen zijn wel geschikt voor 5g?


De toestellen zijn wel geschikt voor 5g?

Yep, iPhone 11 en iPhone X


Ik lees dat de iphone 12 de eerste en enige is die 5g geschikt is.  Maar misschien lees ik het verkeerd hoor.


Klopt. Nou igv 1 blij thuis, die had nog 3G ipv 4G sim. Vragen zijn beantwoord!