Skip to main content
Beantwoord

Husselkorting

  • January 6, 2021
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb sinds 7-10-'20 een abonnement met husselkorting. De korting over december en januari zijn verwerkt. De eerste 2 maanden zijn nog niet verwerkt. Kan het zijn dat dat komt, omdat ik pas begin december deze korting heb geactiveerd? Dit lijkt mij niet juist, ook over die eerste twee maanden heb ik recht op de korting. Wanneer wordt deze verwerkt????

 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Op de factuur van januari zie ik voor de maanden december en januari de Husselkorting staan en nog een eenmalige vergoeding van €5,00 die op 4 december is ingevoerd. Voor de maand oktober die nu nog mist aan korting heb ik een vergoeding ingevoerd. Deze zal op de factuur van februari plaats vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag @Bert Sikkema, zou jij jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik eens voor je kijken hoe het zit met de eerste maanden en de husselkorting. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2021

Profiel ingevuld!


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2021

Op de factuur van januari zie ik voor de maanden december en januari de Husselkorting staan en nog een eenmalige vergoeding van €5,00 die op 4 december is ingevoerd. Voor de maand oktober die nu nog mist aan korting heb ik een vergoeding ingevoerd. Deze zal op de factuur van februari plaats vinden. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2021

Dag Jeroen,

Bedankt voor het uitzoeken en de oplossing.