Skip to main content

Hoi @Elroy033. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je Husselkorting nog niet is verwerkt op jouw factuur. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en zag dat het mobiele nummer nog niet was aangemeld voor de Husselvoordelen. Dit heb ik alsnog voor jou gedaan. Op de eerst volgende factuur ontvang je wel de Hussel Mobiel Korting. :blush:

Hallo, ik heb precies het zelfde probleem. 
Maar heb zowel dat mijn mobiele abonnement geen korting heeft. Als dat ik gewoon volledig betaal voor een extra tv pakket

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @dedjloco. Ik ga dit voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou aan de slag. Op de pagina “Aanmelden voor Hussel” kan je zelf alle diensten aanmelden.


Hoi @dedjloco. Ik ga dit voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou aan de slag. Op de pagina “Aanmelden voor Hussel” kan je zelf alle diensten aanmelden.

Oké heb ik gedaan. Ik heb intussen wel al de hussel korting voor mobiel aan kunnen zetten. Maar ik weet niet of omdat ik al espn heb of dat dan automatisch mee gaat?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je het zelf al aangezet hebt en dat het Pluspakket nu gratis aan het abonnement is toegevoegd. Ik heb dit zojuist voor je gewijzigd naar ESPN gratis.