Skip to main content

Goedemiddag,

 

Al een tijd heb ik op mijn adres ook KPN Hussel. Had begrepen dat ik dan Euro 5 korting krijg op mijn mobile abbonnement. Maar ik betaal nog steeds het zelfde.

Wat kan ik doen om dit goed te krijgen?

Alvast bedankt. Groet Gaby

Hallo @GabyMenno ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Een voorwaarde voor de korting hiervoor is dat je wel minimaal een internet-thuis abonnement afneemt bij KPN. 


Bedankt Noordzee. Dat wist ik niet. Gaan we gelijk regelen.

 

Groet Gaby


Hussel aangemeld maar opnieuw te hoge factuur voor KPN Mobiliel. Waar kan ik dit nu goed laten corrigeren? Toch paar Euro per maand.

 

Groet Gaby


Goedemorgen @GabyMenno, wordt de Husselkorting nog steeds niet in mindering gebracht? Wat zegt de specificatie van de factuur?


Goedemorgen Jeroen,

Die factuur meld alleen Abonnement en verbruik. Verder niets. Alleen een bedrag vsn euro 39,00 terwijl dit euro 35,00 zou zijn. Nu sl maanden dit hogere bedrag.

Groet Gaby


Zit nog te wachten op antwoord KPN! Nu weer euro 39 afgeschreven. Baal hier van.

 

Groet Gaby


Ik zie dat de aanmelding voor de Husselvoordelen nooit goed is gegaan. Ik heb het alsnog nu aangemeld voor jou. 


Bedankt Jeroen. Zag ook een Sms nu voorbij komen. Weet niet wat ikzelf fout had gedaan. Excuses.

Groet Gaby