Skip to main content

Hallo mijn abonnement is afgelopen vrijdag ingegaan maar zie nu dat husselkorting niet verrekend is heb abonnement v 15 euro, staat nu 17.50, weet niet hoe kan veranderen en meerdere mobiel in gezin maar weet niet of daar op verrekend is?

Mvg 

 

Hallo @Yvonneke ,

Op de bevestiging staat altijd de bruto prijs. Dit omdat de korting alleen geldt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 
 

Maar het lijkt erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Als ik me aanmeld voor voordelen staat r lukt niet..... Dus weet 't niet

Gr yvonne 


Het kan zijn dat het abonnement nog niet administratief verwerkt is. Probeer het over twee dagen nog eens. 


Hallo @Yvonneke ,

Lukt het nu wel? 

Anders kun je even bellen met 0800-0402. 


Hoi

Staat onder mijn producten, maar husselkorting geeft niet aan, heb afgesloten voor 15 euro per maand, kijk morgen wel ff om te bellen dan..…

Gr Yvonne 


Heb contact gehad afgelopen week en was geregeld, maar zie nog steeds niet bij mijn voordelen staan, de rest v familie nr wel maar mijn telefoonnummer niet, bij aanmelden zegt  lukt niet....... 

Gr yvonne 


Het kan soms even duren voordat de voordelen zichtbaar zijn, maar meer dan 2-3 dagen is te lang. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee @Yvonneke . Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en telefoonnummer is voldoende.

 


Hoi, 

Ingevuld

 


Thx! Het is gelukt. Binnen 15 minuten moet het zichtbaar zijn. Kan zijn dat je een sms ontvangt waarin staat dat je aan het ‘compleet’ huishouden bent toegevoegd. 


Top!! Zag het en heb bevestiging gehad😁 djw