Skip to main content

Hi, begin maart ben ik thuis overgestapt van ziggo en Vodafone naar kpn tv, Internet en mobiel. Ik zou 7,50 op mijn mobiele abonnement korting krijgen maar deze is niet verwerkt helaas. Kun je voor mij uitzoeken wat er mis is gegaan en dit alsnog inregelen en crediteren? Dank!

Hallo @Jan-Jasper ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hi, dank je wel voor je reactie! Helaas zie ik geen knop: “bekijk uw voordelen” en als ik me dan aanmeldt voor de voordelen krijg ik deze tekst te zien:

 

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Dus, kun je me ajb verder helpen? Ik hoor graag wat er aan de hand is!

 

Dank!


OK @Jan-Jasper ,

De kans is dan aanwezig dat jouw aanvraag nog in behandeling is. 

Wil je een direct antwoord op de status van jouw aanvraag? Dan kun je het beste bellen met 0800-0402. Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 


Hi, paar weken later: nog steeds hetzelfde antwoord. Gaat bellen echt helpen? Kun jij mijn hussel niet activeren zodat ik de korting krijg die ik moet ontvangen? En mijn MB’s kan delen?


Beste @Jan-Jasper, welkom! We hebben jouw topic per abuis gemist, excuses hiervoor. Ik zie dat je nog niet gebeld hebt: ik heb jouw Hussel geactiveerd!


Beste @Jan-Jasper, welkom! We hebben jouw topic per abuis gemist, excuses hiervoor. Ik zie dat je nog niet gebeld hebt: ik heb jouw Hussel geactiveerd!

Nice!! Veel dank!


@Marcia_ hoe gaat het? Zag vandaag op de factuur dat de husselkorting verwerkt is per de datum waarop jij het hebt gekoppeld, nogmaals dank! Alleen heb ik nog een vraag: krijg ik niet met terugwerkende kracht de korting. Dus vanaf het moment dat ik van ziggo en Vodafone ben overgestapt naar KPN. Dat is begin maart. Een van de redenen van de overstap was deze korting. Kun je hierbuiten aan doen?


Dat klopt! Goed dat je het vraagt. Ik heb voor beide nummers alsnog twee maanden korting extra berekend. Dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht.