Skip to main content
Ik wil graag de iPhone XR 64GB bij mijn abonnement, maar nu zie ik dat deze bij Vodafone € 552,-- kost en bij KPN € 648,-- (aanzienlijk prijsverschil), ook is het abonnement onder ongeveer dezelfde voorwaarden € 2,-- per maand goedkoper bij Vodafone??? Hoe is dit mogelijk?
Een prijsverschil is wel logisch, Vodafone is immers veeeeel groter dan KPN en kan daardoor vast en zeker gunstiger inkopen. Maar een prijsverschil van van bijna €100,- is inderdaad wel veel.
Een prijsverschil is wel logisch, Vodafone is immers veeeeel groter dan KPN en kan daardoor vast en zeker gunstiger inkopen. Maar een prijsverschil van van bijna €100,- is inderdaad wel veel.

Inderdaad, een groot verschil. Misschien na ruim 30 jaar tijd om over te stappen.....
Hoi @awk . Welkom op het forum.

Dat is best een hoop geld. Helaas kan ik daar niet zoveel aan veranderen. Mocht je wél tevreden zijn met de diensten van KPN en bijvoorbeeld gebruik maken van compleet voordelen is het misschien een reden om toch bij ons te blijven. Wellicht is het toestel los ook voordelig te krijgen. Maar ik snap uiteraard ook je overweging om het bij vodafone te proberen.
Hoi @awk . Welkom op het forum.

Dat is best een hoop geld. Helaas kan ik daar niet zoveel aan veranderen. Mocht je wél tevreden zijn met de diensten van KPN en bijvoorbeeld gebruik maken van compleet voordelen is het misschien een reden om toch bij ons te blijven. Wellicht is het toestel los ook voordelig te krijgen. Maar ik snap uiteraard ook je overweging om het bij vodafone te proberen.


Ik was altijd (iets van 30 jaar) zeer tevreden over KPN, ik geef ook niet zomaar op. Ik heb gebeld naar KPN omdat ik vond dat KPN wel eens een gebaar mocht maken naar vaste klanten, er werd spontaan aangeboden om mijn abonnementskosten een half jaar lang te verlagen met 50%!!! Mooi gebaar, maar jammer dat je dan eerst zelf moet bellen. Het doet ons mede te besluiten om definitief over te gaan naar Vodafone, die bieden ook beter Internet in ons gebied. De tel. verkoper van KPN zei het zelf, daar kunnen wij niet tegenop. Dus na ruim 30 jaar nemen wij afscheid van KPN.
Jammer maar begrijpelijk. Ik hoop dat je goede diensten bij de andere provider krijgt en mocht je ooit terug willen, ben je uiteraard van harte welkom.