Skip to main content
Heb betaald per link iDeal alleen brengt iDeal voor de tweede keer 1 cent te weinig in rekening waardoor de rekening open blijft staan



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
Hallo @IDeal link brengt 1 euro cent, welkom op het forum. Dat er 1 cent te weinig wordt afgeschreven via de iDEAL link is vreemd. Gaat het hierbij over een vaste aansluiting of een mobiel abonnement? Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, op jouw forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan. Zou je daar je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 4 cijfers van de IBAN en (als het over een mobiel abonnement gaat) het bewuste 06-nummer kunnen invullen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je kan kijken.
Het blijkt dat KPN in zijn factuur en herinnering 1 euro cent verschil heeft zitten. Daar ligt de fout.
Is het daarmee ook opgelost? Of kunnen we hierin nog iets voor je kunnen doen? Als we nog iets voor je kunnen doen kan je de gevraagde gegevens aan je profiel toevoegen, dan kan ik met je meekijken 🙂