Skip to main content

Ik ben  voor de 2e x in korte tijd gehackt door iemand die zich uitgeeft voor mijn dochters.

Moet ik een nieuw nummer aanvragen?

 

Admin: bericht afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Vossie72 

Als je daar een slecht gevoel aan over hebt gehouden, dan kun je natuurlijk een nieuw nummer aanschaffen. 


Als er digitaal ingebroken is bij een bedrijf, dan kunnen ook jouw persoonlijke gegevens buitgemaakt zijn. 

Bedrijven zijn echter verplicht om daar dan ook melding van te maken en dan zal je in een dergelijke situatie daar dan ook vast en zeker bericht van krijgen.

 

Ik ben  voor de 2e x in korte tijd gehackt door iemand die zich uitgeeft voor mijn dochters.

Moet ik een nieuw nummer aanvragen?

Wat belangrijker is, is dat je jouw telefoonnummer op zo weinig mogelijk sociale media achterlaat.


Hi Vossie, welkom op het forum. 

Bedoel je hier de scam die al een tijd de ronde doet van iemand die jou benadert die zogenaamd jouw dochter is die een nieuw nummer heeft? Eventueel met een profielfoto van haar? Of bedoel je iets anders met gehackt. Met hacken bedoel ik dat iemand op onjuiste wijze toegang heeft gekregen tot jouw telefoon of gegevens, iets dat nu niet lijkt te zijn gebeurd. Zou je dit willen toelichten? Dan denken we graag mee hier. 

Een nieuw nummer is overigens mogelijk, mocht je dit wensen.


Vossie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.