Skip to main content

hallo ik ben mijn 2de code vergeten en mijn mob vraagt niet om pukcode . Hoe kan ik in mijn mob?

Wat vervelend dat je buitengesloten bent van je toestel. 

De tweede code is de code van jouw telefoon. De eerste is altijd van de simkaart, en na drie verkeerde pogingen vraagt deze om de PUK code. 

Zonder te weten welke telefoon je hebt is het lastig om te raden wat je moet doen als je de code van je telefoon kwijt bent. Dus het zou handig zijn als je wat meer informatie erover kan verstrekken. 

Hoogstwaarschijnlijk is het dezelfde code die je moest invullen om je telefoon te ontgrendelen. Misschien helpt dit wel. 

Ik heb een samsung s23. De eerste code wordt nu niet eens meer gevraagd bij opstarten van telefoon. Het geeft nu aan teveel pogingen gedaan en ik moet 8 uur wachten voor volgende poging om vergrendelingscode in te voeren.

Hi ​@esther210584, welkom bij onze community. 

Ik ben dan bang dat je niets anders kunt dan je toestel resetten naar fabrieksinstellingen. Ik hoop dan dat je een back-up hebt in de cloud van je instellingen en gegevens want na een reset wordt je toestel zelf helemaal gewist. Erg balen dus. 

Zie de website van Samsung over hoe je dit kunt doen. 

Reageer