Skip to main content
Beantwoord

Ik ben mijn pukcode kwijt, wat nu?

• January 8, 2026
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Puckcode kwijt. Ik ben al ingelogd op mijn kpn maar het lijkt of mijn nummer niet gekoppeld is aan het account. Als ik dit wil doen wordt er een code gestuurd naar het mobielnummer waarvan ik de pukcode niet van weet.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Fijn dat het al gelukt is ​@Mark1243! En welkom nog op de KPN Community. 😁 Mocht je in de toekomst nog eens ergens vragen over hebben, maak gerust weer een topic aan!

Voor eventuele toekomstige lezers: Op onze website kun je de pukcode opvragen via je MijnKPN of het online formulier op die pagina. 🙂 De laatste optie werkt ook als je het nummer nog niet aan een MijnKPN account hebt gekoppeld.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2026

Is al opgelost! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2026

Fijn dat het al gelukt is ​@Mark1243! En welkom nog op de KPN Community. 😁 Mocht je in de toekomst nog eens ergens vragen over hebben, maak gerust weer een topic aan!

Voor eventuele toekomstige lezers: Op onze website kun je de pukcode opvragen via je MijnKPN of het online formulier op die pagina. 🙂 De laatste optie werkt ook als je het nummer nog niet aan een MijnKPN account hebt gekoppeld.