Skip to main content
Vraag

ik ben over gestapt naar Vodafone .

  • January 21, 2021
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

janjanjan
Nieuwkomer

Ik ben over gestapt van kpn naar  Vodafone  .dat gaat in op 21-1-2021  ben ik voor het laast bij jullie  .hoop ik dat jullie  in feb  geen geld er meer van af haald    (...) ik hebt niet verlengt bij jullie 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 21, 2021

Hoi @janjanjan 
Jammer dat je weggaat.
Je zal nog één keer een laatste rekening krijgen voor de gemaakte belkosten.


wjb
Wijsgeer
  • January 21, 2021

Je zegt dat je niet verlengd hebt, betekent dat ook dat je jouw contact opgezegd hebt immers een contract loopt stilzwijgend door zolang je hem niet zlef opzegt.