Skip to main content

Beste, 

naast mijn mobiele abonnement heb ik ook internet home en spotify. Toch betaal ik teveel voor mijn mobiele abonnement van slechts 5 GB en 150 belminuten a 22,50 p.m. Als ik nu kijk zou ik 5g en tenminste 10 kb moeten hebben voor dat geld. 
Hoe zit dit?

groet, Carin

Hallo @CarinB ,

KPN heeft een tijd terug de abonnementsprijzen verlaagd. Alleen de lopende abonnementen zijn toen niet verlaagd. Als jouw contractperiode voorbij is, kun je jouw abonnement verlengen en dan ga je ook profiteren van de huidige tarieven. 

Kun je nu al verlengen? Dan zou ik niet langer wachten…..

 


Hoi @CarinB, welkom op het forum. Naast wat Noordzee zegt hangt het er ook vanaf wat voor abonnement je precies hebt. De bedragen op de website zijn de abonnementen die we nu aanbieden, als je jouw abonnement al langer hebt kan je een ander bedrag betalen, een bedrag wat toen van toepassing was. Hoe heet jouw abonnement als je in MijnKPN kijkt, is dat een Hussel abonnement of heet het anders?


Mijn vrouw en ik hebben beiden een hussel 5g en onbeperkt bellen abonnement. Dit zelfde abonnement staat nu op de site maar dan met 10 GB en voor de zelfde prijs als wij betalen.


Het is dan precies zoals ik in mijn eerste reactie al schreef. Tegenwoordig krijg je meer voor je geld dan vroeger. Alleen zijn de lopende abonnementen niet aangepast. Je moet daarvoor eerst jouw contractperiode uitzitten. 


Beste Peterpan,

Dank voor de reactie.

Het is idd een 5GB hussel abonnement. Helaas kan ik pas in oktober wijzigen. Gezien het thuiswerken was ik er niet zo mee bezig. Toch spijtig dat vaste klanten niet van de gewijzigde tarieven kunnen profiteren. Heb daarnaast het duurste internet en tv abonnement.


Abonnementen en prijzen kunnen veranderen zoals jullie merken, dat kan beide kanten opgaan. Lopende abonnementen blijven daarbij zoals ze zijn, je bent bij het afsluiten daarvan akkoord gegaan met de toen geldende voorwaarden en prijzen en die blijven (exclusief inflatiecorrectie bij mobiele abonnementen) gelden zo lang dat abonnement loopt. Zoals Noordzee al zei kan je (vanaf 120 dagen voor de einddatum van het contract) het abonnement verlengen, waarbij je uit de nu geldende abonnementen kunt kiezen.