Skip to main content

Al vanaf Oktober 2018 is mijn mobiele abonnement klaar. Alsnog betaal ik elke maand 75 euro? Terwijl ik niks meer aflos voor mijn telefoon. Kosten gaan ook niet automatisch omlaag? Wat kan ik het best doen naast mijn abbonnement vernieuwen. Zijn dit verzonken kosten?

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Daar kom je dan mooi op tijd achter...:thinking:


Daar kom je dan mooi op tijd achter...:thinking:

Dat valt nog mee hoor. Dr melden zich hier soms mensen die al veel langer hun toestelkosten nog zitten te betalen. En ik ben er van overtuigt dat er ook heel wat mensen zijn die er nooit erg in hebben. Die hebben gewoon een contract wat al 3 jaar verlopen is ofzo, zitten nog steeds hun toestelkosten te betalen. En op een gegeven moment verlengen ze dan weer ofzo. Of ze stappen over. Geen haan die er naar kraait.


Ha@Max Brummer, welkom! In onze oudere abonnementen betaalde je de toestelkosten zeg maar via de abonnementsprijs. Dat is met onze huidige abonnementen niet meer zo, maar er zijn nog klanten, zoals jij, die van de oude propositie gebruik maken. Ik kan contact met je op laten nemen met collega's die met jou naar jouw abonnement kunnen kijken. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?


Hoi Marcia, ik had m’n forumprofiel ingevuld ja. De volgende dag kreeg ik gelijk een mail met daarin het bedrag wat ik terug gestort krijg. Verder zou ik wel nog even contact met iemand van KPN willen om hier even over te kunnen praten, is dat mogelijk?

 

 


Heb je je gegevens daarna weer weggehaald? Of heb je nog een ander topic onder een andere gebruikersnaam? Ik heb in ieder geval nog niets voor je gedaan en zie je gegevens ook niet terug. Wil je dit alsnog doen als je wilt dat ik er voor je naar kijk? Normaliter word je ook gebeld hierover namelijk. Heb jij misschien zelf een formulier via onze website ingevuld? Die gaat over eventueel teveel betaalde rente, maar dat is in dit geval niet van toepassing. 


Wat raar, heb de gegevens wel ingevuld, in de mail stond van afzender ***: 

Op 11-10-2019 hebben wij uw formulier binnengekregen met betrekking tot het voortzetten van de toestelkosten na 24 maanden.

Dit formulier hebben wij behandeld en daarbij komen wij tot een terugbetaling van de toestelkosten na deze periode.

 

Op basis van de door u aangeleverde gegevens krijgt u een bedrag van €381,88 van ons terug.

U betaalde maandelijks €31,65 voor het toestel. Dit heeft u van 21-10-2018 tot 23-10-2019 te lang gedaan.

 

Dit bedrag zal worden verrekend op de factuur van november of december,

 

Heeft u nog vragen? Dan kunt u op deze mail reageren.

 

Admin: e-mailadres verwijderd


Dan weet ik niet zo goed wat er gebeurd is, haha! Fijn om te zien dat het inmiddels geregeld is, bedankt dat je het nog even liet weten!


Heb nog wel een klein vraagje:

 

Ik krijg nu dus dit bedrag terug maar ik heb nog 2 openstaande nota terwaarde van 200 euro. word het aangeleverde bedrag hierbij mee gerekent?

 

 


Openstaande nota's zul je wel gewoon moeten voldoen. We kunnen de bedragen alleen verrekenen met nog te komen facturen. 


dus als deze facturen betaald zijn worden ze mee verrekend in het bedrag?

Binnen hoelang word zo’n bedrag op mijn rekening gestort?

  

 


Klopt helemaal. Ik zie dat jouw factuur rond de 12e van de maand komt, dus die verwacht ik eigenlijk wel binnen enkele dagen.