Skip to main content

de 1e week van september heb ik mijn mobiele abonnement over gezet naar een nieuwe Pixel 9.
Tijdens de vakantie in Portugal werd ( 21 sept) er automatisch een update geplaatst. Op dat moment kon ik niets meer doen omdat mijn mobiel bleef hangen op de update. Toestel gebracht naar de KPN winkel op Zuidplein Rotterdam en tot op heden krijg ik het bericht dat men er mee bezig is.
Ik betaal nu wel een volledige abonnement voor en toestel wat niet in mijn bezit is.
Waar en bij wie van KPN kan ik dit probleem aangeven.
Alvast dank  

Hi @michael01, ik denk graag mee. 

Wat ontzettend naar dat dit net in je vakantie is gebeurd. Als het goed is heeft mijn collega in de winkel dit aangemeld en heb je ook toegangscode gekregen om de reparatie te volgen op onze KPN reparatie portal. Klopt dit? En zo ja, wat wordt daar aangegeven? Ik heb daar namelijk geen inzicht op. 

 


helaas is dit niet gebeurd. Misschien omdat met het invullen niet een Pixel mobiel ingevuld kon worden. Ik heb alleen een reparatie nummer en meer niet. Geen toegangsnummer en niemand kan dit veranderen


Hallo @michael01 ,

Kun je niet tijdelijk een ander toestel gebruiken? Dat is een kwestie van jouw simkaart of e-sim over (laten) zetten.  


Klopt natuurlijk gebruik ik een oude mobiel, maar ik betaal voor een nieuw mobiel wat meer dan een maand niet werkt. 😞


Reageer