Skip to main content
Vraag

Ik ga overstappen van KPN naar Odido

• March 9, 2026
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ge achtte ,

Onderwerp: ik ga k.p.n verlaten en ga over op odido/ben klaar met al die mobile storingen in Grave en omstreken

Helaas was het in het begin een goed werkend mobile netwerk, helaas viel mij al op, dat er zoveel mobile storingen zijn geconstateerd door mij zelf, los van de werkzaamheden aan de 5G masten als antenne van k.p.n. mobile.

Heb een proef contract gekregen van odido en tot mijn verbazing, werkt dat stukken beter dan k.p.n mobile.

Zo goed als het mobiel netwerk in het begin was, zo slecht is het nu na bijna einde 2 jarig mobile overeenkomst, die eindigt op 3 september 2026.

Deze mobile overeenkomst word ook niet verlengd als voortgezet bij k.p.n en het nummer neem ik mee, naar odido.

Dit wilde ik ff kwijt, het mobile netwerk is zeer slecht geworden, en ik ga er niet over na zitten denken, ik ga over naar odido op 3 september 2026.

In het beging zeer tevreden en nu zeer ontevreden, daarom ga ik weg.

Groetjes,

Genet Tesfu

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 9, 2026

Jammer om te horen, maar veel plezier bij de concullega's met hun spiegelsymmetrische logo en naam. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 9, 2026

Ge achtte Heer ArienC,

Een gepaste antwoord van uwerzijde, echt kinderlijk en zeer onprofessioneel.

Past wel bij u.

Fijne avond,

Groetjes,

Genet Tesfu

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 9, 2026

@Genet Tesfu Ik zie niet in wat er kinderlijks aan is? Ik geef aan dat het jammer is om te horen, want dit is een klant-helpt-klant forum van KPN, en eigenlijk zou we niets anders willen dat je zou blijven, maar het is jouw keuze. En verder is Odido een conculega van KPN. En dat laatste is gewoon grappig bedoeld om de naam Odido niet te hoeven noemen, al had dat wel gekund. Hier op het forum wordt ook wel eens ‘de oranje provider’ gesproken als het Ziggo betreft. 

Laten we wel vooropstellen: Ik ben een klant (met wat humor), en geen medewerker. Dat daar in ieder geval geen verwarring over gezaaid wordt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 9, 2026

Ge achtte Heer ArienC,

Wijsgeer

Forum|alt.badge.img+11

• AriënC

• Wijsgeer
  • 3431 reacties
  • 21 minuten geleden

@Genet Tesfu Ik zie niet in wat er kinderlijks aan is? Ik geef aan dat het jammer is om te horen, want dit is een klant-helpt-klant forum van KPN, en eigenlijk zou we niets anders willen dat je zou blijven, maar het is jouw keuze. En verder is Odido een conculega van KPN. En dat laatste is gewoon grappig bedoeld om de naam Odido niet te hoeven noemen, al had dat wel gekund. Hier op het forum wordt ook wel eens ‘de oranje provider’ gesproken als het Ziggo betreft. 

Laten we wel vooropstellen: Ik ben een klant (met wat humor), en geen medewerker. Dat daar in ieder geval geen verwarring over gezaaid wordt

Zeer respectloos gedrag ,bent u zo opgevoed in deze maatschappij ?????????????????????.

Mij heeft men opgevoed met respect, en niet zo respectloos als u, praat u altijd tegen iedereen, met je/jou/jij ?????????.

Dan heeft u veel tekortkomingen in uw opvoeding genoten ,en kunt u maar beter sociale vaardigheden gaan ontwikkelen, want van dit soort ongehoorde gedragingen, ben ik niet van gediend.

Als u wederom een antwoord wenst te geven, dan graag met respect, anders reageer ik niet meer terug, respectloos figuur.

Een zeer kinderlijke en zeer respectloze reactie,

Hopende u naar behoren te hebben geïnformeerd,

Groetjes,

Genet Tesfu

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 9, 2026

@Genet Tesfu Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld.

Laat wel duidelijk zijn dat ik geen medewerker ben, en bovendien denk ik dat er sprake is van een leeftijdskloof. Het is onnodig om daar druk over te maken, want het internet wordt overspoeld door jongeren en ouderen. Op fora gaat het er vaak neutraal tot informeel aan toe. Dit heeft overigens niks met opvoeding te maken. 

In ieder geval wens ik u veel succes bij de andere provider.