Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de activeringscode om mijn simkaart te activeren niet ontvangen, kan nu ook niet bellen

• August 12, 2025
  • 7 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik wil graag een activeringscode via mijn mail ontvangen. Dit zou al gedaan zijn maar ik heb niets binnen. 
Zit ook niet in de spam of op de ‘mijn bestellingen’ pagina.
Kan nu helaas ook niet bellen want heb geen werkende simkaart, en de chatbot helpt ook niet.
Iemand een idee?

Beste antwoord door Alex van KPN

Die weet ik, helaas niet direct via dit kanaal. Heb jij een mogelijkheid om toch met ons te bellen? Via het nummer 0800 0402, of uit het buitenland 0031 6 1200 1200?

De andere mogelijkheid is om een KPN winkel te bezoeken. 

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 12, 2025

Hi ​@DitIsEenGebruikersnaam, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Gaat het hier om een nieuw abonnement? Om een vervangende simkaart? Op onze website kun je afhankelijk van de situatie de juiste stappen volgen om dit werkend te krijgen? 

Lukt dit zo? 

Hoi, het is een vervangende simkaart, die per telefoon is besteld.
De link werkt niet, want daar word gevraagd naar de activeringscode die ik niet heb.

Hi ​@DitIsEenGebruikersnaam, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Gaat het hier om een nieuw abonnement? Om een vervangende simkaart? Op onze website kun je afhankelijk van de situatie de juiste stappen volgen om dit werkend te krijgen? 

Lukt dit zo? 

Hoi, het is een vervangende simkaart, die per telefoon is besteld.
De link werkt niet, want daar word gevraagd naar de activeringscode die ik niet heb.

@Alex van KPN 
Weet je misschien een andere manier?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Die weet ik, helaas niet direct via dit kanaal. Heb jij een mogelijkheid om toch met ons te bellen? Via het nummer 0800 0402, of uit het buitenland 0031 6 1200 1200?

De andere mogelijkheid is om een KPN winkel te bezoeken. 

Uiteindelijk ben ik naar de buren gegaan om met hun telefoon te bellen, is opgelost.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 14, 2025

Top! Blij om te lezen en dankjewel voor de terugkoppeling hier.