Skip to main content

Ik heb ook een bericht op mijn  voicemail en de instructies werken niet.

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @Cvdh123, welkom op het forum. Kan je ons meer vertellen over wat er precies speelt en wat je geprobeerd hebt? Lukt het niet om het bericht af te luisteren, wat gebeurt er precies als je het probeert te beluisteren?

Ik weet alleen wat jij me vertelt, dus hoe meer informatie je kunt geven, hoe makkelijker het is om met je mee te denken.


Ik ben in het buitenland en wil mijn voicemail beluisteren. De instructies die ik hiervoor online vind werken niet # etc


Welke instructies zijn dat precies en wat gebeurt er als je ze volgt? Op basis van alleen 'het werkt niet’ is het moeilijk om met je mee te denken. Ik hoop dat je er meer over kunt vertellen.


Het zijn de instructies van de kpn dus ik vind het niet nodig die te herhalen op een kpn forum.  Zie de site zou ik zeggen 


En ik vind deze informatie uitwisseling zo behoorlijk zinloos. Ik constateer dat de hulp die kpn aanbiedt op de site niet werkt. 


Ik denk graag met je mee, maar als ik niet weet wat er precies gebeurt en welke stappen je hebt gedaan is dat voor mij lastig. Ik zie niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij me vertelt. Als je wilt dat ik met je meedenk heb ik echt meer informatie van je nodig.


Ik volg de instructies zoals je die kan googlen bij voicemail buitenland kpn. Ik bel het nummer en krijg geen toegangscode na het hekje. Zie jullie eigen instructies. Die heb ik gevolgd en het werkte niet: bellen, hekje, geen code die wordt toegezonden. Inmiddels ben ik al lang en breed terug. 


Nu je weer terug bent zijn die stappen niet meer nodig dus. Als je met je eigen telefoon belt naar de voicemail hoef je geen code toegestuurd te krijgen, die heb je zelf een keer ingesteld. Alleen als je die code niet meer weet kan die aangevraagd worden. Zie ook dit kennisartikel: Voicemail op je mobiel bij KPN.

Daarom is het voor ons belangrijk dat je precies vertelt welke stappen je doet, zodat we beide naar hetzelfde kijken.

Voor nu heb je er niet zoveel meer aan, maar een volgende keer dat je naar het buitenland gaat kan je die stappen proberen of kunnen we verder kijken hoe en wat.