Skip to main content
Vraag

Ik heb een klacht over de klachten afhandeling omtrent een vroegtijdige verlenging

• October 27, 2025
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Afgelopen augustus heb ik in de KPN winkel 2 nieuwe sim only abo’s afgesloten( overstap van odido), toen met de medewerker afgesproken dat het eerst maand abo’s ( 1,50 p/m duurder)werden zodat ik in september deze zou kunnen oversluiten naar een 1 jaar abo met een nieuwe iphone.
Wat bleek in september kon ik niet verlegen want dit kan pas na 3 maanden ook bij een sim only maand abo( had ik dit geweten dan zou ik natuurlijk pas in september overgestapt zijn naar KPN en dan meteen de Iphone’s erbij besteld), omdat ik toch de nieuwe iphone wilde hebben deze maar maar los gekocht bij Apple , wel bijna 2 x 250 euro duurder dan als ik deze bij een KN jaar abo had kunnen kopen.

Ik ben toen terug gegaan naar de winkel , de medewerker gaf aan dat hij dat van die 3 maanden ook niet wist en dus geen goed advies gegeven had, hij heeft zelf voor mij de klacht ingediend.
Hij had er alle vertrouwen in dat KPN dit goed zou gaan oplossen bv kleine korting of extra data.
Binnen 1 week werd ik opgebeld door een medewerker van de klachtenservice ( Frea of Frida).

De medewerker gaf binnen 1 minuut aan dat KPN hier niets mee deed dus case gesloten, er was met de medewerker geen normaal gesprek mogelijk.  Ik was zo overvallen door deze zeer onvriendelijke klantenservice dat ik meteen 1 abo heb afgekocht en overgestapt ben naar een andere aanbieder. Andere abo voor de vrouw maar wel op mijn naam, die wilt ze nog even laten lopen en kijken of KPN nog ergens op terug gaat komen maar zelf zie ik dit niet gebeuren ( dus die zal ik dan tzt ook weer ergens anders gaan onderbrengen).
In het begin dacht ik ook nog even na over KPN internet en TV maar dat gaat door deze ervaring zeker niet gebeuren.

Lang verhaal maar moest het toch even kwijt en wie weet strijkt KPN eens over zijn hart daar deze verkeerde info vanuit de winkel mij wel 500 euro gekost heeft.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@edebee68, welkom op onze community! Wat balen om hier zo tegenaan te lopen. Hier zijn zeker wat lessen uit te halen voor ons. Dit aanbod had nooit gedaan moeten worden en we hadden daarin op zijn minst naar je kunnen luisteren.

Inhoudelijk kan helaas weinig voor je betekenen hier via de community. Ik denk dat een klacht wel de juiste optie was voor mijn collega in de winkel maar het is jammer dat dit niet naar tevredenheid is afgehandeld.

Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt, ik zal deze feedback meenemen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 29, 2025

Hoi ​@Thomas van KPN , bedankt voor je reactie. Het ene abo dat nu nog overgebleven is bij KPN laat ik lopen tot black friday mocht ik van KPN dan nog geen reactie of aanbieding gekregen hebben zijn er genoeg deals bij andere providers om dan weer over te stappen. Dan was de overstap naar KPN helaas van korte duur maar wel een hele dure gezien ik dus de korting op 2 nieuwe iphones heb misgelopen bij een abo..

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 5, 2025

Zo te zien dus weinig initiatief vanuit KPN om iets van een coulance te bieden na verkeerde info van de winkelmedewerker wat mij dus veel geld gekost heeft. Ik weet wat te dien straks bij black friday.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Wat balen dat je niks meer gehoord heb ​@edebee68, ik was dit topic helaas ook even uit het oog verloren waarvoor mijn excuses. Ik heb er helaas ook geen andere oplossing voor.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 24, 2025

@Thomas van KPN het is wat het is. Gelukkig zijn er nog genoeg andere mobiele aanbieder. Gaan we eens kijken of die een betere klantvriendelijkheid hebben dan KPN( al lijkt me dat nu niet heel moeilijk om dat beter te doen). en mij niet de verkeerde informatie geven zoals de medewerker in de KPN winkel.