Skip to main content
Antwoord

Ik heb een nieuw nummer aangevraagd, kan ik toch mijn oude nummer weer terug krijgen?

• November 12, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Gisteren had ik contact gehad met met de klantenservice om een nieuw telefoonnummer aan te vragen. Reden hiervoor was dat WhatsApp mijn nummer onterecht als spam aanmerkte. Uiteindelijk kon ik toch weer gebruik maken van mijn account met mijn oude nummer. Vervolgens weer contact gehad met de klantenservice om te vragen of ik toch mijn oude nummer kon behouden. Zij gaven aan dat dit mogelijk omdat de wijziging naar het nieuwe nummer niet goed was het gegaan en de aanvraag op suspended stond. Er werd mij dus verzekerd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en ik kon gisteren ook verder mijn oude nummer gebruiken. Plots is deze morgen is toch het nummer gewijzigd. Wederom contact gehad en wordt er aangeven dat ik mijn oude nummer niet meer terug kan krijgen. Ik wil graag toch dit nummer terug om een hoop gezeur met aanpassen van nummers te regelen. Kan iemand mij hier mee helpen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@figuur87, begrijpelijk dat je je oude nummer weer terug wilt. Voorkomt toch weer een hoop geregel en aanpassingen. 

Als mijn collega's hebben aangegeven dat dit niet meer kan zie ik het somber in, maar je kunt het nog via een belafspraak proberen. Verwijs daarbij ook naar dat je eerder verteld was dat het goed zou komen.
Hopelijk kan dit alsnog geregeld worden. 🤞🏻 Laat je weten hoe het is gegaan?

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hi ​@figuur87, begrijpelijk dat je je oude nummer weer terug wilt. Voorkomt toch weer een hoop geregel en aanpassingen. 

Als mijn collega's hebben aangegeven dat dit niet meer kan zie ik het somber in, maar je kunt het nog via een belafspraak proberen. Verwijs daarbij ook naar dat je eerder verteld was dat het goed zou komen.
Hopelijk kan dit alsnog geregeld worden. 🤞🏻 Laat je weten hoe het is gegaan?