Ik heb een samsung a54 met onbeperkt mobiel internet. Maandelijks kan ik 75 gb delen met mijn man en kind. Ik heb mbs gedeeld met hen. In luxemburg heb ik 4g, maar mijn man en kind met een samsung a52 hebben alleen edge netwerk. 4g hebben ze in nl wel. Waarom heb ik wel 4g in Luxemburg, maar zij niet terwijl de instellingen bij alle telefoons hetzelfde is. Roaming staat aan, telefoon al opnieuw opgestart. Wat kunnen we doen?
Hallo
Kan je ook eens kijken welke lokale provider iedereen gebruikt? Daar kan het weleens aan liggen.
Het is inmiddels opgelost. We hadden alle 3 een verschillende Luxemburgse provider aanstaan.
Het is inmiddels opgelost. We hadden alle 3 een verschillende Luxemburgse provider aanstaan.
Dat vermoedde ik al
Hi
Een andere provider kiezen kan inderdaad een boel helpen. Voor een volgende keer, hier vind je meer tips voor goed bereik in het buitenland.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.