Skip to main content
Vraag

Ik heb geen 4G op mijn tablet die net aangeschaft

  • November 12, 2019
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb gister een tablet met abonnement  aangeschaft maar ik heb geen 4g verbinding  alleen Wi-Fi.

Kan iemand mij helpen,

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • November 12, 2019

Misschien een domme vraag, maar zit de simkaart er al in?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2019

Ja zit erin


wjb
Wijsgeer
  • November 12, 2019

Heb je helemaal geen verbinding of heb je wel een 3G verbinding?

Kan je ook een screenshots plaatsen van de instellingen van de simkaart.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Tablet geen 4g, welkom! Leuk dat je een tablet hebt gekocht! Welke is het geworden? Wil je de tablet eens uit en aan zetten? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je wel 3G hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 097-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je de boel inmiddels aan de praat gekregen? Als we toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.