Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen activatie e-mail ontvangen na bestelling e-sim

• January 6, 2026
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Hallo, 

Mijn bestelnummer is **********. Ik heb sinds bestelling plaatsen geen activatie email gekregen (ook niet in spam folder). 

Zouden jullie hiermee kunnen helpen? E-mail: ******************

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Luz Marina 

Welkom op de community van KPN.

Een nieuwe/vervangende eSIM kun je heel gemakkelijk activeren door middel van een iDEAL betaling van 1 cent, met het bankrekeningnummer waarvan KPN maandelijks incasseert.
Je krijgt dan per mail een QR-code waarmee je de nieuwe eSIM kunt downloaden en installeren op je smartphone, zonder dat daar een verificatie sms voor nodig is.

Zorg er wel voor dat je smartphone verbonden is met een WiFi netwerk, voordat je de nieuwe eSIM gaat downloaden met de opgestuurde QR-code.

Via de volgende link, kom je direct uit op de juiste webpagina van KPN:

Nieuwe/vervangende eSIM bestellen via iDEAL betaling van 1 cent.

Laat daarna nog even weten, of het je is gelukt!

Je zou ook eventueel hiervoor lang een KPN Winkel in de buurt kunnen gaan, neem in dat geval wel je geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Luz Marina 

Welkom op de community van KPN.

Een nieuwe/vervangende eSIM kun je heel gemakkelijk activeren door middel van een iDEAL betaling van 1 cent, met het bankrekeningnummer waarvan KPN maandelijks incasseert.
Je krijgt dan per mail een QR-code waarmee je de nieuwe eSIM kunt downloaden en installeren op je smartphone, zonder dat daar een verificatie sms voor nodig is.

Zorg er wel voor dat je smartphone verbonden is met een WiFi netwerk, voordat je de nieuwe eSIM gaat downloaden met de opgestuurde QR-code.

Via de volgende link, kom je direct uit op de juiste webpagina van KPN:

Nieuwe/vervangende eSIM bestellen via iDEAL betaling van 1 cent.

Laat daarna nog even weten, of het je is gelukt!

Je zou ook eventueel hiervoor lang een KPN Winkel in de buurt kunnen gaan, neem in dat geval wel je geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Luz Marina en welkom op de community! Wat vervelend dat je eSIM nog niet actief is. Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem hierboven al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt met de tips en informatie die hierboven zijn gegeven, of ben je al langs een KPN Winkel geweest hiervoor?