Skip to main content
Vraag

Ik heb geen bereik bij de overstap naar KPN, gaat nummerbehoud goed?

• October 6, 2025
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Jur Sturing
Nieuwkomer

Goedemiddag, ik ben vandaag als het goed is officieel overgestapt van ODIDO naar KPN. Dit heeft als het goed is tussen 11:00 en 15:00 plaats gevonden. Het enige probleem is dat mijn telefoon al sinds 11 uur geen bereik meer heeft. dit zorgt er jammer genoeg ook voor dat ik niet met de helpdesk kan bellen😅. Is er iets dat ik kan doen om weer verbinding te krijgen op mijn telefoon?

vriendelijke groet,
Jur Sturing

9 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 6, 2025

De simkaart van KPN in je toestel steken? ​@Jur Sturing 
Of anders even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Heb je geen andere telefoon? leen dan even een van iemand, het nummer is gratis dus je jaagt ze niet op kosten

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Jur Sturing
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2025

Hey Huistijger, bedankt voor je reactie! Ik heb voor een E sim gekozen dus die hoef ik er als het goed is niet in te steken😁 Jammer genoeg kan ik zonder bereik ook niet bellen met mijn telefoon. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 6, 2025

Het forum kan je niet helpen hiermee
Probeer contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.
Die kunnen je wel helpen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 6, 2025

Beste ​@Jur Sturing als de omzetting met nummerbehoud klaar is, krijg je daar bericht van van KPN.

Je merkt het ook als eerst je oude provider niet meer werkt, dan is de omzetting aan de gang, maar de dag is nog niet om.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Jur Sturing Welkom op de KPN Community! Ik snap volkomen dat je daar dan graag duidelijkheid over wil hebben. Hoe staat het er nu voor? Werkt je abonnement inmiddels? 

Jur Sturing
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Hey ​@Remco van KPN, bedank voor je reactie! 
Mijn abonnement werk jammer genoeg nog steeds niet. Ik kan inmiddels wel in de KPN app zien dat mijn telefoonnummer gekoppeld is met het abonnement, maar mijn telefoon heeft nog steeds geen verbinding.

Als het mij morgenmiddag nog steeds niet gelukt is ga ik kijken of ik in de KPN winkel geholpen kan worden.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 8, 2025

Ik gok zo maar dat je de Esim opnieuw moet koppelen 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hey ​@Remco van KPN, bedank voor je reactie! 
Mijn abonnement werk jammer genoeg nog steeds niet. Ik kan inmiddels wel in de KPN app zien dat mijn telefoonnummer gekoppeld is met het abonnement, maar mijn telefoon heeft nog steeds geen verbinding.

Als het mij morgenmiddag nog steeds niet gelukt is ga ik kijken of ik in de KPN winkel geholpen kan worden.

Ik denk dat de kortste klap geeft. Wellicht met een nieuwe simkaart dan. Ik hoop dat alles snel werkt!

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 10, 2025

Misschien een hele domme vraag; heb je de e-sim geinstalleerd/geactiveerd conform de instructies die je als het goed is in je email hebt ontvangen?