Skip to main content

Dit bevat ook nog eens de pre-order van de samsung S20 Plus (met earbuds)

 

maar wacht al een week op een email, maar heb niks ontvangen en over 1 uur eindigd de pre-order mogelijkheid.

 

hoop dat dit opgelost kan worden!

Goedemorgen @Nigel O, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het Forum kan het 24-48 uur duren voordat er een reactie gegeven kan worden.. Ik lees nu dat de actie gisteravond geëindigd is, dus ik hoop dat het allemaal goed gegaan is.

Heb je nog steeds geen bevestiging? Dan kijk ik graag even met je mee in de systemen of de bestelling goed doorgekomen is. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. 


Goedemorgen @Nigel O, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het Forum kan het 24-48 uur duren voordat er een reactie gegeven kan worden.. Ik lees nu dat de actie gisteravond geëindigd is, dus ik hoop dat het allemaal goed gegaan is.

Heb je nog steeds geen bevestiging? Dan kijk ik graag even met je mee in de systemen of de bestelling goed doorgekomen is. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. 

Helaas nog 0 mailtjes gekregen


@Nigel O 

 

In mijn geval was de bestelling niet doorgekomen, daardoor moest ik de telefoon vanochtend alsnog opnieuw bestellen buiten de geldige actie.

 

Dus jij snapt wel waarnaar ik kan zwaaien :triumph:


@Nigel O

 

In mijn geval was de bestelling niet doorgekomen, daardoor moest ik de telefoon vanochtend alsnog opnieuw bestellen buiten de geldige actie.

 

Dus jij snapt wel waarnaar ik kan zwaaien :triumph:

@Dylles ik heb em 4x opnieuw aangevraagd in 1 week tijd... en heb absoluut geen email binnen gekregen…

 

Ben zeer benieuwd of KPN hier wat mee gaat doen ipv een standaard antwoord; sorry foutje helaas niet meer beschikbaar


@Nigel O 

 

I feel the struggle, gisteravond tot 3 maal geprobeerd mijn abbonement te verlengen.

 

Hopelijk komt KPN met een humane oplossing, anders zijn ze een trouwe klant na 7 jaar ineens kwijt.

 

👋


@Nigel O

 

I feel the struggle, gisteravond tot 3 maal geprobeerd mijn abbonement te verlengen.

 

Hopelijk komt KPN met een humane oplossing, anders zijn ze een trouwe klant na 7 jaar ineens kwijt.

 

👋

of gewoon gewoon helemaal geen antwoord geven, werkt ook wonderen


@Nigel O, ik ben niet 24 uur per dag aan het werk! Daarnaast is het Forum niet het kanaal waar je live contact hebt (kan via 0800-0402 of LiveChat functie), dus kan een reactie wat langer duren helaas. Als je jouw profiel aanvult met de gevraagde gegevens ga ik voor je op zoek. Dat betekent ook je 06-nummer en klantnummer! :slight_smile:

@Dylles, wat ging er precies mis in jouw situatie? Je geeft aan dat je het 3 keer hebt geprobeerd. Is dat dan online (website) geweest, via MijnKPN of via onze klantenservice? 


@Nigel O, ik heb al enige tijd geen reactie meer gehad. Mocht ik nog kunnen helpen dan hoor ik het graag.


Reageer