Skip to main content
Vraag

Ik heb geen internet en kan niet bellen in de EU

• July 17, 2025
  • 5 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedendag

Ik zou graag willen weten waarom ik niet kan bellen en geen internet heb in de eu. 

Ik heb niet alles opgemaakt er staat nog genoeg op.

Gr Evelien 

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

O ja en eerst alles gedaan via de kpn app qua instellingen op mijn mob en daar blijft telfort mobiel in staan ipv kpn mobiel miss is dat het?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 17, 2025

O ja en eerst alles gedaan via de kpn app qua instellingen op mijn mob en daar blijft telfort mobiel in staan ipv kpn mobiel miss is dat het?

Beste ​@Eefje1902 zo te lezen een prepaidkaart van Telfort nog, deze snel omruilen voor een technisch nieuwere KPN prepaid als je weer in NL bent bij een lokale KPN-winkel.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 20, 2025

Goedemorgen ​@Eefje1902 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zoals ​@JanD hierboven al aangeeft, lijkt het erop dat je nog een oude simkaart van Telfort gebruikt en het advies is inderdaad om deze zo snel mogelijk om te ruilen. Heb je daar inmiddels al gelegenheid voor gehad of bevind je je nog steeds in het buitenland?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2025

Ik heb geen prepaid kaart erin zitten en gewoon kpn 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 28, 2025

Hoi ​@Eefje1902 , waar in de EU bevind jij je precies? En heb je ook al eens geprobeerd om handmatig een andere netwerk te kiezen? Misschien geheel overbodig, maar heb je je telefoon ook al eens uit - en aangezet sinds je niet meer in Nederland bent? Op die manier maakt je telefoon opnieuw verbinding met de dichtstbijzijnde zendmast. En mocht je de mogelijkheid hebben, probeer je simkaart ook eens in een andere telefoon en vice versa, daarmee kun je vaak snel en eenvoudig wat zaken uitsluiten!