Skip to main content

Ik zit in Egypte en mijn kpn abonnement heeft geen service. Kan dit aan mijn esim liggen?

Hallo @JacquelineV77 

 

Nee, welk type sim je hebt heeft geen enkel invloed op het wel of niet hebben van een verbinding met een provider.

Je kan proberen of het handmatig kiezen van een provider helpt, je kan ze 1 voor 1 proberen tot je er hopelijk 1 vind die wel werkt.

Zie voor meer tips dit artikel:

 


Ik heb alles al geprobeerd. Gekke is dat mijn zoon wel gewoon verbinding heeft. Bij mij werkt niets ook niet handmatig een provider zoeken. Heel bijzonder. Aangezien mijn zoon een fysieke kaart heeft vermoed ik toch dat het daaraan ligt. Niets doet het


Ik heb alles al geprobeerd. Gekke is dat mijn zoon wel gewoon verbinding heeft. Bij mij werkt niets ook niet handmatig een provider zoeken. Heel bijzonder. Aangezien mijn zoon een fysieke kaart heeft vermoed ik toch dat het daaraan ligt. Niets doet het

Als jullie de simkaarten  wisselen, verhuist het probleem dan mee @JacquelineV77 ???

 


Dat heb ik nog niet geprobeerd. En gaat me ook wat ver eerlijk gezegd. Ik zou toch gewoon verbinding moeten hebben met mijn abonnement. Ik heb nog niet eens de welkom in uw nieuwe land sms gehad. 
Ik laat het maar. Maar gek vind ik het wel


Hiermee controleer je of het aan je toestel of aan de sim ligt, vandaar mijn eerdere advies, gewoon om e.e.a. uit te sluiten @JacquelineV77 

Je zou ook de netwerkinstellingen van je mobiel eens kunnen resetten en dan handmatig een provider proberen te vinden waar je wèl verbinding mee kunt maken.

Succes.

 


@JacquelineV77 Soms zit er om een of andere onverklaarbare reden een blokkade op je abonnement voor buiten de EU, je kan dat via de klantenservice +31 6 1200 1200 na laten kijken.

Je zou het ook via Facebook kunnen proberen als je dat gebruikt, scheelt belkosten.


Ik heb al geprobeerd contact te leggen via de chat van kpn maar kom steeds in het menu dat ze me gaan bellen. En dat lukt dus niet. Facebook is een goede tip, dank 


Hi @JacquelineV77, wat vreemd dat jij helemaal geen verbinding krijgt terwijl het voor je zoon geen probleem is 🤔

Ik hoop dat het inmiddels via Facebook gelukt is om dit opgelost te krijgen, nog een hele fijne vakantie gewenst!


Reageer