Skip to main content
Vraag

Ik heb genoeg data, maar geen internet, kan wel bellen

• January 9, 2025
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik kan sinds deze week gebruik maken van mijn Mobiele data.  Ik kan wel gewoon bellen en via Google Wallet betalingen doorvoeren. Ik heb de telefoon al een aantal keren herstart. Dit verhelpt het probleem niet. De Instellingen → Mobiele Netwerken→ Netwerkmodus staat op 5G/4G/3G/2G (automatisch verbinden?. Netwerkoperators staat → Automatisch selecteren aan. Namen toegangspunten staat KPN Internet actief. Ik ben hier niet bij de instellingen geweest, omdat ik niet goed weet wat deze moeten zijn. Naam = wek KPN Internet. Vliegtuig modus staat wel ui en het icoontje van Mobiele gegevens staat wel aan. Wat kan ik nog meer doen? Iemand een idee?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 9, 2025

Ik heb het inmiddels zelf opgelost. Bij Instellingen → Mobiele Netwerken → Namen Toegangspunten → KPN Internet → Verificatietype stond op PAP dat moest GEEN zijn. Hierna via 3 Puntjes rechtsboven in het scherm drukken om de optie OPSLAAN zichtbaar te krijgen en dan wel opslaan selecteren. Dan ga je 1 scherm terug. de optie . KPN Internet moet wel aanstaan. dan kun je helemaal terug gaan naar Instellingen en deze verlaten en testen. Open je internet browser en het zou nu moeten werken

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi ​@A J B Poelman fijn dat het weer is opgelost. Ik ben toch even nieuwsgierig naar wat dit geweest kan zijn. Om wat voor een toestel ging het en welke versie van Android staat er op deze telefoon? Had het toestel recent een update ontvangen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

Hoi Remco, 

Ik heb een Samsung Galaxy 24 Plus met Android versie 14. Het heeft onlangs geen software update gehad. Ik heb echt geen idee waardoor dit gekomen is.

Mvg,

Arno

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 15, 2025

Vreemd maar wel fijn dat alles weer werkt dan. Mocht je nog ergens tegen aanlopen laat het dan weten!