Skip to main content

Al enige maanden ben ik met jullie in contact vanwege slechte of helemaal geen bereikbaarheid met mijn iPhone 11. Hiervoor zijn diverse tickets aangemaakt binnen KPN serevice, maar tot op heden zonder het gewenste resultaat. Ook heb ik vandaag de KPN  winkel in Doetinchem bezocht waar de medewerkster mij ook niet verder kon helpen gaf zij aan.

Ik vind het diep triest dat er elke maand geld van mijn rekening wordt gehaald en de service steeds beroerder wordt.
Ze zijn er mee bezig wordt er dan geroepen. Ik heb gevraagd om een ander toestel dat wel functioneert, maar krijg nul op het rekest. Hoeft niet eens een gratis toestel te zijn, maar in ieder geval eentje die wel functioneert.

Gezien het feit dat ik als eerste contact persoon voor mijn moeder in het verzorgingstehuis bereikbaar moet zijn is dit allemaal heel erg frustrerend.

Ik zal mij in ieder geval beklagen bij de consumentenbond en een bericht op social media plaatsen hoe KPN momenteel met zijn goed betalende klanten omgaat.

Ik verwacht en eis dan ook binnen nu en uiterlijk twee weken een oplossing voor dit probleem. Indien het probleem niet door KPN binnen deze termijn opgelost wordt overweeg ik sterk om over te gaan op een andere provider. In ieder geval een provider die mij wel waar voor mij geld geeft.


Eric Huizer
 

Helaas is het forum niet de plek voor dit soort eisen en kunnen de moderators hier ook niks mee helpen.

 


Hoewel ik snap dat het ontzettend vervelend is dat je al langere tijd problemen met bereik op jouw iPhone 11 ervaart, kan ik je niet helpen. Als je een ticket hebt laten aanmaken, dan is het probleem in onderzoek. Zodra er een oplossing is, dan brengt de technische dienst je hiervan op de hoogte. Tot die tijd is het helaas afwachten. Het eisen van een oplossing gaat hier niets aan veranderen.


Reageer