Skip to main content

Beste KPN,

Op 29 Maart 2022 heb ik van KPN een reactie ontvangen op mijn verzoek tot het opzeggen van mijn mobiele abonnement op 22 April 2022. Tot zover geen klacht.

Hierin is gesteld dat KPN de opzegging gaat verwerken en dat ze op korte termijn zullen bellen. Dit doen zij met een 088-nummer. Als deze oproep gemist wordt, is het verzoek om KPN alstublieft terug te bellen.

Als ik KPN binnen de opzegtermijn van 1 maand niet heb gesproken, zegt KPN het mobiele abonnement alsnog op.

Dit doet KPN op de door mijn gewenste opzegdatum van 22-04-2022. Ik ontvang daarna een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.

Deze opzegging heeft nooit plaatsgevonden en betaal dus tot op heden de maandelijkse mobiele abonnementskosten.

Ik verblijf voor langere periodes in het buitenland en ben ook niet altijd bereikbaar in verband met het tijdsverschil met Nederland. Contact opnemen (meerdere keren) met de KPN Klantenservices heb ik gestaakt, omdat ik na 15 minuten wachten niemand aan de lijn kreeg.

De e-mail van KPN kan ik u opsturen (indien gewenst) omdat ik er niet zeker van ben dat de betreffende e-mail in uw archief is terug te vinden.

Graag zo spoedig mogelijk uw reactie.

Een teleurgestelde klant.

Hoi @CindyM-N 
Het forum is niet de goede plaats hiervoor, die kan geen opzeggingen doen.
Je dient toch echt te bellen met 0800 0402 of vanuit het buitenland met +31 6 1200 1200 en vraag naar de afdeling opzeggingen.
Je zou het ook nog eens via via Facebook of via X kunnen proberen.
Als je vroeg belt 08:00 uur N.L.tijd dan is meestal de wachttijd niet zo lang,

De KPN is bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Reageer