Skip to main content
Beantwoord

Ìk heb mijn Iphone 11 terug gestuurd na omruiling maar deze staat nog steeds op "wordt verwerkt" en morgen wordt contract opgezegd

• May 19, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Hallo allemaal,

Heeft iemand hier ook problemen gehad met het retourproces van een iPhone?

Ik heb mijn iPhone 11 teruggestuurd na een omruiling voor een iPhone 13, maar volgens het systeem wordt die retour nog steeds verwerkt. Ondertussen is mijn telefoon al stopgezet en wordt mijn contract morgen beëindigd ten zij ik 552 betaal. met als gevolg dat ik waarschijnlijk mijn nummer kwijtraak.

Het begon al rommelig: er zat in eerste instantie niet eens een verzendlabel bij, dus ik moest meerdere keren bellen om überhaupt te weten waar het toestel naartoe moest. Nu heb ik alles netjes opgestuurd, maar lijkt het bij hen gewoon stil te liggen.

En nu dreigen ze met kosten, terwijl ik zonder telefoon zit en straks m’n nummer kwijt ben.

Iemand tips of ervaring met zo’n situatie? En wat kan ik het beste doen om dit snel opgelost te krijgen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@ABD125 . Welkom bij de KPN Community.

Ik probeer hier even een beeld te krijgen van de situatie en ik begrijp het nog niet helemaal. Je iPhone11 wordt omgeruild voor een iPhone13? Heeft dat met issues van de iPhone11 te maken?

En wat is er vervolgens gebeurd? 

(De meest praktische manier om hier vaart achter te zetten is een terugbel afspraak te maken, trouwens. Dit platform is met name bedoeld voor klanten die elkaar helpen. Wij zijn geen reguliere helpdesk)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Hoi ​@ABD125 . Welkom bij de KPN Community.

Ik probeer hier even een beeld te krijgen van de situatie en ik begrijp het nog niet helemaal. Je iPhone11 wordt omgeruild voor een iPhone13? Heeft dat met issues van de iPhone11 te maken?

En wat is er vervolgens gebeurd? 

(De meest praktische manier om hier vaart achter te zetten is een terugbel afspraak te maken, trouwens. Dit platform is met name bedoeld voor klanten die elkaar helpen. Wij zijn geen reguliere helpdesk)